آشنایی با انواع خط چشم

آشنایی با انواع خط چشم

زیبایی چشم‌ ها تأثیر قابل توجهی بر زیبایی چهره دارد و به همین خاطر لوازم آرایشی مختلفی مثل ریمل، سایه‌ی چشم، مژه‌ ی مصنوعی، خط چشم و بسیاری موارد دیگر برای هر چه زیبا تر کردن آنها ابداع شده ‌اند. اما نکته‌ ی مهم این است که از این لوازم آرایش در چه شرایطی استفاده کنیم، چطور بهترین نوع از هر کدام را انتخاب و چگونه از آن‌ چه انتخاب کرده ‌ایم به‌ درستی و هنرمندانه استفاده کنیم. در این مطلب می‌ خواهیم به یکی از پر کاربرد ترین انواع لوازم آرایش مخصوص چشم یعنی خط چشم بپردازیم و ببینیم برای کشیدن خط چشم زیبا و هنرمندانه باید به چه نکاتی دقت کنیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی دانید از کدام نوع خط چشم استفاده کنید یا کدام نوع خط چشم مناسب چشم شماست پیشنهاد می کنم حتماً تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.
خط چشم چیست؟
خط چشم یکی از وسایل گریم و میکاپ محسوب می شود که برای زیباتر نشان دادن چشم ها و فرم دادن به آنها مورد استفاده قرار می گیرد. برای کشیدن خط چشم شما می توانید از انواع مدادی، ژله ای، مایع، ماژیکی و … استفاده نمایید. اگر در این زمینه مبتدی محسوب می شوید، پیشنهاد می شود از انواع مدادی استفاده کنید.

خط چشم چیست؟

مواد تشکیل دهنده خط چشم
خط چشم ‌ها هم مثل دیگر لوازم آرایشی فرمولاسیون مخصوص خود را دارند و ترکیبات مختلفی برای ساخت آنها وجود دارد. در همین چند دهه گذشته هم از مواد سمی مانند سرب در ساخت لوازم آرایشی استفاده می‌ شد اما امروزه در محصولات اورجینال و اصل خبری از این مواد سمی نیست. پس توصیه می ‌کنیم هنگام خرید محصولات آرایشی و بهداشتی برای سلامت خودتان هم که شده حتما به سراغ برندهای معروف و معتبر بروید.
در ترکیبات اولیه همه مدل‌ های خط چشم موجود در بازار سه فاکتور اصلی به کار رفته است که این سه فاکتور اصلی شامل موارد زیر می‌ شود:

  1. 1- ماده ورقه کننده: استفاده از این ماده در خط چشم باعث می‌ شود که کشیدن خط چشم راحت شود چون یک لایه نازک و ظریف بر روی پوست جا می‌ گذارد.
  2. 2- ماده غلیظ کننده: این ماده خودش از موادی مانند موم، صمغ و ژل ‌های طبیعی به دست می ‌آید و باعث بافت دار شدن و حجم دار شدن مایع خط چشم خواهد شد.
  3. 3- رنگدانه: این ماده همانطور که از نامش هم مشخص است وظیفه دادن رنگ را بر عهده دارد. تولید کنندگان به هنگام ساخت خط چشم، متناسب با رنگی که خواهان آن هستند از ترکیبات خاصی استفاده می ‌کنند. مثلا برای رنگ‌ های مشکی و قهوه‌ ای، اکسید‌ آهن و برای رنگ‌ های روشن، دی اکسید تیتانیوم مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

مواد تشکیل دهنده خط چشم

آشنایی با انواع خط چشم
انواع خط چشم  ها در بازار وجود دارند تا شما بتوانید متناسب با نیاز و سلیقه خود، خط چشم خود را خریداری کنید ولی گاهی اوقات نمی‌ دانیم خط چشم مناسب چشم ما چگونه است و از چه نوع خط چشمی باید استفاده کنیم؟
دقیقا زمانی که فکر می‌ کنید انواع خط چشم ‌ها را می‌ شناسید و کاربرد آنها را یاد گرفتید، یک خط چشم جدید وارد بازار می ‌شود، پس به طور کلی دنیای لوازم آرایش از جمله انواع خط چشم نا محدود است و انتهایی ندارد.
پیش از آن ‌که بتوانید یک خط چشم زیبا بکشید، باید با انواع خط چشم آشنا باشید، تا مناسب‌ ترین آن را با توجه به شرایط و مهارت خود انتخاب کنید. انواع خط چشمی که در حال حاضر در بازار قابل تهیه هستند شامل موارد زیر می باشند:

آشنایی با انواع خط چشمآشنایی با انواع خط چشمآشنایی با انواع خط چشمآشنایی با انواع خط چشم

- مداد چشم پودری (POWDER-BASED EYE PENCIL)
یکی از پر کاربرد ترین انواع خط چشم ها، خط چشم مدادی است. استفاده از خط چشم مدادی بسیار راحت و آسان است که گزینه خوبی برای افرادی است که می‌ خواهند به تازگی خط چشم کشیدن را یاد بگیرند. این نوع خط چشم دارای رنگ های بسیاری است که بدون هیچ ایرادی روی پلک و مژه های شما کشیده می‌ شوند.

مداد چشم پودری (POWDER-BASED EYE PENCIL)

خط چشم‌ های پودری خط چشم‌ هایی هستند که معمولاً به شکل مداد تولید می‌ شوند و ماده‌ ی اصلی استفاده ‌شده در آنها چوب است. این نوع خط چشم بیشتر خطوط مات و تیره ایجاد می‌ کنند و حالتی سایه‌ مانند در اطراف چشم شکل می ‌دهد. خط چشم‌ های پودری معمولاً خشک‌ اند و چربی زیادی ندارند و در عین حال ماندگاری به ‌نسبت بالایی دارند. خط چشم‌ های پودری مدادی به‌ راحتی با استفاده از یک مداد تراش آرایشی، یا حتی مداد تراش معمولی، تیز می‌ شوند و می ‌توان خطوط دقیقی با آن‌ ها ایجاد کرد، اگر چه بهتر است از آنها در حالتی که کند هستند استفاده کرد.

مداد چشم پودری (POWDER-BASED EYE PENCIL)

انواع خط چشم مدادی در بازار وجود دارند که مرسوم ترین آنها از نوع قدیمی هستند که باید آنها را تراشید تا نوک آنها تیز شود ولی برخی دیگر از این نوع، خط چشم مکانیکی نام دارند که با چرخاندن انتهای آن خط چشم بیرون می آید و می‌توان از آن استفاده کرد.
تنها نقطه ضعفی که انواع خط چشم مدادی دارند این است که با هر بار استفاده و کشیدن خطوط نازک و دقیق باید از قبل آن را تراش کرد اما در مقایسه با دیگر خط چشم ها کارایی بیشتر و هزینه کمتری دارد. استفاده از این مدل خط چشم به نسبت مدل‌های دیگر بسیار آسان بوده و به راحتی می‌توان با آن قسمت داخلی و یا خارجی چشم‌ها را هم آرایش کرد و به کمک آن حالت جذابی به چشم‌ها بخشید.
این مدل خط چشم جای زیادی در کیف آرایش شما نخواهد گرفت و به همین خاطر داشتن یک مدل از آن‌ به شدت توصیه می‌شود.

مداد چشم پودری (POWDER-BASED EYE PENCIL)

اگر جزو افراد مبتدی هستید که می‌ خواهید آرایش کردن را شروع کنید پیشنهاد ما این است که از خط چشم مدادی برای شروع کار استفاده کنید چون هم استفاده آن بسیار آسان و راحت است و هم اینکه این مدل خط چشم به سادگی از روی چشم‌ها پاک خواهد شد.
به طور کلی می ‌توان گفت مزایای استفاده از خط چشم‌ های مدادی شامل موارد زیر می ‌شود:

  • - حالت دودی بخشیدن به چشم‌ ها به دلیل پخش راحتی که دارند
  • - استفاده آسان و راحت از این مدل خط چشم
  • - قابل استفاده برای آرایش داخلی چشم‌ ها
  • - پاک شدن آسان این محصول از روی چشم

مداد چشم پودری (POWDER-BASED EYE PENCIL)

- مداد چشم سرمه (KOHL)
سرمه نوعی خط چشم پودری است که در گذشته در ایران و مناطق اطراف آن هم کاربرد زیادی داشته و از آن نه فقط به‌ عنوان یک وسیله‌ ی آرایشی، بلکه به‌ عنوان ماده‌ ای که از چشم محافظت می‌ کند و حتی مانع چشم‌ خوردن بچه‌ ها می ‌شود استفاده می ‌شده است. البته در حال حاضر سرمه درست به شکل مداد چشم طراحی و تولید می‌ شود و دیگر برای استفاده از آن نیازی به سرمه‌ دان و سرمه ‌کش وجود ندارد. با استفاده از سرمه می‌ توان خطوط تیره‌ تری را نسبت به مداد چشم ایجاد کرد. این نوع خط چشم برای افرادی که مهارت زیادی در کشیدن خط چشم ندارند مناسب‌ تر است، چرا که درصورت بروز اشتباه می ‌توان به ‌راحتی آن را اصلاح کرد و از سویی ماندگاری قابل قبولی هم دارند.

مداد چشم سرمه (KOHL)       مداد چشم سرمه (KOHL)

مداد چشم مومی (WAX-BASED EYE PENCIL)
در ساخت مداد چشم مومی از موم استفاده شده و به همین خاطر این مداد ها به‌ نسبت نرم‌ تر هستند. مداد های چشم مومی رنگ‌ های متنوع ‌تری دارند.

مداد چشم مومی (WAX-BASED EYE PENCIL)مداد چشم مومی (WAX-BASED EYE PENCIL)مداد چشم مومی (WAX-BASED EYE PENCIL)

خط چشم مایع برسی (LIQUID EYELINER-BRUSH)
انواع خط چشم مایع برای داشتن یک آرایش جسورانه و بی نقص عالی هستند. این نوع خط چشم بیشترین دقت را در کشیدن خط چشم به شما می‌ دهد و به شما کمک می کند خیلی راحت خط هایی نازک و کاملا واضح را روی پلک چشم ایجاد کنید.

خط چشم مایع برسی (LIQUID EYELINER-BRUSH)

این نوع خط چشم یکی از رایج‌ ترین انواع خط چشم است و به ‌ویژه برای افرادی مناسب است که مهارت بیشتری در استفاده از خط چشم دارند. خط چشم مایع برسی دارای یک مخزن حاوی مایع است که برس خط چشم هم در آن جای می ‌گیرد. با استفاده از خط چشم مایع برسی می‌ توان اشکال بسیار متنوعی را به‌ عنوان خط چشم رسم کرد.

خط چشم مایع برسی (LIQUID EYELINER-BRUSH)       خط چشم مایع برسی (LIQUID EYELINER-BRUSH)

اکثرا برای کشیدن انواع خط چشم مانند خط چشم گربه ای، خط چشم مصری، خط چشم گرافیکی و… از خط چشم مایع استفاده می‌ کنند. تسلط بر خط چشم های مایع بسیار سخت است و نیاز است که از لرزش دست جلوگیری شود زیرا که بسیار سریع خشک می‌ شوند و نباید اشتباهی صورت بگیرد.
انواع خط چشم مایع در دو رنگ مات و براق وجود دارند که با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید یکی از این دو را انتخاب و آرایش خود را تکمیل کنید. اگر یک فرد مبتدی هستید، برای شروع کار این محصول را به شما پیشنهاد نمی ‌کنیم.

خط چشم مایع برسی (LIQUID EYELINER-BRUSH)       خط چشم مایع برسی (LIQUID EYELINER-BRUSH)

خط چشم مایع نمدی یا ماژیکی  (LIQUID EYELINER-FELT TIP)
این نوع خط چشم هم به‌ شکل مایع است و به نام خط چشم ماژیکی هم شناخته می ‌شود. استفاده از این نوع خط چشم برای افرادی که نمی‌ توانند با قلم مو یا برس خط چشم بدون اشتباه بکشند گزینه‌ی بسیار مناسبی‌ ست.

خط چشم مایع نمدی یا ماژیکی  (LIQUID EYELINER-FELT TIP)

اگر دوست دارید که یک خط چشم مایع را به راحتی یک خط چشم مدادی تجربه کنید حتما از خط چشم ماژیکی استفاده کنید و این دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید زیرا که این نوع خط چشم نوکی ظریف و قلمی کشیده دارد که کابرد و استفاده از آن را آسان کرده است.
شکل خط چشم ماژیکی مانند مداد است که برای مبتدیان بسیار کابردی است و جوهر آن به گونه ای ساخته شده اند که در صورت اشتباه بتوان آن را اصلاح کرد و رنگ این خط چشم پخش نشود. انواع خط چشم ماژیکی دارای فرمول ضد لکه هستند تا بتوانید بدون خطا از آن استفاده کنید.

خط چشم مایع نمدی یا ماژیکی  (LIQUID EYELINER-FELT TIP)

خط چشم ژله ‌ای (GEL EYELINER)
خط چشم ژله‌ ای معمولاً در ظرف کاسه‌ ای ارائه می ‌شود و برای استفاده از آن باید مقداری از ژل را با استفاده از قلم موی مخصوص خط چشم(برس های زاویه دار) برداشت. این نوع خط چشم بیشتر برای افرادی مناسب است که تسلط و مهارت بیشتری برای کشیدن خط چشم دارند. شاید استفاده از انواع خط چشم ژله ای  در ابتدا  سخت و دشوار به نظر برسد اما هنگامی که نحوه کار با خط چشم ژله ای را یاد بگیرید بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

خط چشم ژله ‌ای (GEL EYELINER)

استفاده از انواع خط چشم ژله ای برای کشیدن خطوط به دور چشم و مژه ها بسیار عالی هستند و توانایی کشیدن بازه ی گسترده ای از انواع خط چشم را در اختیار آرایشگران قرار می دهد زیرا که با تغییر زاویه برس می توان میتوان خط چشم های متفاوتی کشید به همین دلیل این ابزار بهترین دوست آرایشگران هستند.
انواع خط چشم ژله ای به دلیل داشتن درصد موم بالا ضد آب هستند و دوام بالایی دارند. خط چشم های ژله ای به سرعت خشک می ‌شوند پس برای استفاده از آن  مانند خط چشم مایع نباید لرزش دست داشته باشیم که با تمرین می توان به این مهارت دست یافت.

خط چشم ژله ‌ای (GEL EYELINER)

خط چشم‌ های ژله‌ ای برای آرایش‌ های غلیظ و خاص به کار برده می‌ شوند. این مدل سیاه ترین نوع خط چشم بوده و ماندگاری و دوام فوق ‌العاده‌ زیادی دارد.
خط چشم ژله ‌ای بیشتر برای میکاپ‌ های دودی و اسموکی مناسب است.
این مدل خط چشم به اندازه خط چشم‌های مایع مرطوب نیست و برای استفاده از آن‌ حتما به یک قلم موی مناسب احتیاج دارید.

خط چشم ژله ‌ای (GEL EYELINER)

- سایه به عنوان خط چشم
نمی‌ توان استفاده از سایه را جایگزینی مناسب به جای  خط چشم دانست اگرچه استفاده از سایه برای کشیدن انواع خط چشم، یک راه سریع  و آسان است که جایگزین راحت تری برای خط چشم های مایع و مدادی است.
می ‌توانید خط چشم سایه را جایگزین خط چشم مایع و رنگی کنید و یک خط روی مژه خود بکشید که این کار بسیار سرگرم کننده است. استفاده از برس پهن و زاویه دار برای کشیدن انواع خط چشم سایه ای بسیار مناسب است. برس را به سایه آغشته کنید و پشت پلک خود بکشید.

سایه به عنوان خط چشم

- خط چشم رنگی
از خط چشم های جذابی که جدیدا مورد پسند بسیاری از خانم های جوان قرار گرفته است، استفاده از خط چشم های رنگی است. خط چشم های مایع رنگی یا خط چشم های مدادی رنگی از محصولاتی است که در این روش به کار می رود. در این روش خط چشم به سمت بالای پلک ادامه می یابد و انتهای خط به پلک نمی چسبد.

خط چشم رنگی

خط چشم چه رنگی بزنیم؟
برای کشیدن خط چشم رنگی، مهم ترین نکته این است که رنگ خط چشم به رنگ چشمان شما بیاید. علاوه بر آن لازم است که رنگ خط چشم، به رنگ پوست شما هم بیاید.

خط چشم چه رنگی بزنیم؟

اگر چشمان قهوه ای دارید: خوش شانس هستید چرا که در انتخاب رنگ خط چشم آزادی عمل بیشتری خواهید داشت و بیشتر رنگ ها به چشم های شما می آید. خط چشم هایی با رنگ های آبی، سورمه ای، سبز، نقره ای و … به رنگ چشمان شما می آید و چشمان زیباتر و جذاب تری را خواهید داشت. این رنگ ها بهترین گزینه کشیدن خط چشم برای چشم های ریز هستند چرا که رنگ های روشن چشمان شما را روشن تر و درشت تر نشان می دهند.

اگر چشمان قهوه ای دارید

اگر چشمان آبی دارید: خط چشم هایی با تناژ قهوه ای یا رنگ برنز برای چشم های شما بسیار مناسب است و چشمان شما را گیرا تر نشان می دهد. حتی خط چشم رنگ آبی هم به چشمان شما می آید در صورتی که رنگ آبی خط چشم از رنگ آبی چشمان شما تیره تر باشد.
خط چشم های بنفش و خاکستری هم گزینه مناسبی برای شما هستند که با استفاده از آن ها می توانید چهره ای خاص و چشمانی بی نظیر را از آن خود کنید.

اگر چشمان آبی دارید

اگر چشم های سبز دارید: خط چشم هایی به رنگ بنفش و قهوه ای گزینه مناسبی برای شما هستند و چشمان شما را گیرا تر می کنند. اگر چشمان سبز و درشت دارید بهتر است از این رنگ ها برای کشیدن خط چشم مناسب چشم درشت استفاده کنید و زیبایی خیره کننده ای به چشمان خود ببخشید.

اگر چشم های سبز دارید

اگر چشم هایی به رنگ فندق دارید: از خط چشم های طلایی استفاده کنید. این خط چشم ها به رنگ چشمان شما خیلی می آید و چشمان گیرا و جذاب را از آن شما می کند.
خط چشم هایی با رنگ آبی ملوانی، زغالی و مشکی به همه رنگ چشم می آید و شما با هر رنگ چشمی می توانید از آن ها استفاده کنید.
هم چنین همراه با این رنگ ها می توانید کمی از رنگ نقره ای هم روی خط چشم خود اضافه کنید تا جذابیت و زیبایی بیشتری به چشمان خود بخشید. با رنگ نقره ای و مشکی می توان خط انواعی از مدل های خط چشم مناسب چشم ریز را کشید و برق خاصی به چشم ها داد.

اگر چشم هایی به رنگ فندق دارید

چند نکته مفید برای خرید یک خط چشم خوب که باید بدانیم
کشیدن یک خط چشم خوب نیازمند رعایت قوانین خاص خود است. هر فرد با توجه به فرم و حالت چشم های خود می تواند خط چشم مناسب را بکشد. بهترین خط چشم باید در نزدیکترین محل نسبت به مژه ها کشیده شود و فاصله ای بین محل رویش مژه و خط چشم کشیده شده وجود نداشته باشد. افرادی که چشم های درشت تری دارند می توانند از خط چشم های ضخیم تر و افرادی با چشمان معمولی یا ریز می توانند از باریک ترین نوع خط چشم استفاده کنند. امتداد انتهای خط چشم می تواند کمی به سمت بالا ادامه داشته باشد تا چشم های کشیده تری را برای ما به نمایش بگذارد.
اگرچه قوانین کشیدن خط چشم مسئله قابل اهمیتی است، اما قبل از آن باید ویژگی های یک خط چشم خوب و سالم را در نظرگرفته و با توجه به آنها به تهیه خط چشم بپردازید

  • - بهترین خط چشم ها از مواد با کیفیت ساخته شده و برای سلامت چشم ها مضر نمی باشد. علاوه بر آن قابلیت مقاومت در برابر آب را داشته و از پاک شدن آرایش پس از گذشت ساعت ها جلوگیری می کند.
  • - یکی از ویژگی های مهم در انتخاب خط چشم زود خشک شدن مایع آن است. ممکن است بخواهید خط چشم خود را چند بار به صورت چند لایه روی هم بکشید، در این صورت اگر مایع خط چشم شما مناسب نباشد، مدت زیادی باید صبر کنید تا خشک شود. از این رو هنگام خرید خط چشم حتما تستر موجود در مغازه را بر روی دست تان امتحان کنید و از مدت زمان مورد نیاز برای خشک شدن اطلاع یابید.
  • - نکته دیگری که باید برای خرید خط چشم آن توجه کنید مواد تشکیل دهنده آن است اگر خط چشم شما از رنگدانه های غیر طبیعی تهیه شده باشد و دارای مواد نگهدارنده باشد ممکن است به چشم ها آسیب برساند و سوزش چشم ها به همراه داشته باشد علاوه بر آن سالم بودن مواد تشکیل دهنده یک خط چشم ممکن است برای چشم ایجاد عفونت و یا خسارات جبران ناپذیر دیگر کند.
  • - بهترین خط چشم ها علاوه بر مایع مناسب از یک برس عالی و مطلوب ساخته شده اند. قلم موی خط چشم شما باید باریک باشد و به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتوانید ضخامت خط چشمتان را به راحتی مدیریت کنید.
  • - یک خط چشم خوب باید تا ساعت ها بدون ترک خوردگی یا پاک شدن روی پلک های شما باقی بماند و استرس پاک شدن آرایشتان را در یک مهمانی از شما دور کند.

در آرایش چشم ‌ها لوازم مختلفی به کار برده می ‌شود. از میان این لوازم می ‌توان به سایه چشم، ریمل، خط چشم، کانسیلر و … اشاره کرد. در میان این لوازم آرایشی خط چشم تاثیر بی ‌نظیری در زیبایی چشم‌ ها دارد. همین مسئله نشان می ‌دهد که در هنگام خرید خط چشم باید نهایت دقت خود را به خرج دهید تا بهترین محصول را خریداری کنید.
برای خرید خط چشم اصل با بهترین کیفیت و قیمت می‌ توانید از طریق لینک داده شده وارد فروشگاه دونا کازمتیک شوید و انواع خط چشم را به راحتی از هر نظر بررسی کنید.

چند نکته مفید برای خرید یک خط چشم خوب که باید بدانیم

معرفی چند برند
خط چشم بولد دوسه: خط چشم بولد دوسه طراحی نو آورانه و هوشمندانه‌ ای شبیه مداد دارد که کاربری آن را آسان ‌تر می‌ کند و برای ایجاد هر گونه خطی بر پلک‌ ها قابلیت کنترل‌ بیشتری در اختیار شما می‌گذارد. قلم این خط چشم ماژیکی است و بر سهولت کاربرد آن می‌ افزاید و حتی با لرزش دست و عدم کنترل نیز موفق به کشیدن یک خط چشم مناسب خواهید شد. برای افراد آماتور در کشیدن خط چشم و یا کسانی که به تازگی می ‌خواهند کشیدن خط چشم را بیاموزند، بهترین انتخاب ممکن، این خط چشم ماژیکی از برند دوسه است.
از جمله ویژگی ‌های دیگر آن می‌ توان به:

  • - ضد تعریق بودن.
  • -عدم پوسته پوسته شدن بافت خط چشم بر روی پوست اشاره کرد.
  • -همچنین زمان ماندگاری آن بسیار بالا است
  • -از طرفی رنگ مشکی خط چشم دوسه بسیار پر رنگ و درخشان است و جلوه زیبا و عمیقی به چشم‌ ها می‌ بخشد.

خط چشم بولد دوسه

خط چشم ضد آب پرفکت مات آرت دکو: یکی از محصولات درخشان برند آرت دکو، خط چشم‌ های مات و غلیظ آن است که طرفداران بسیاری نیز دارد. خط چشم حرفه ‌ای و کاربردی با بافتی مات و غلیظ که بهترین نمای ممکن را به میکاپ چشمانتان می ‌بخشد. اپلیکاتور این خط چشم مویی است و بافتی یکدست و قابل کنترل دارد و با استفاده از آن می ‌توانید ظریف ‌ترین خطوط ممکن را بر پلک‌ های خود ایجاد کنید. خط چشم آرت دکو ماندگاری طولانی مدتی دارد و با عرق کردن و فعالیت روزمره از بین نخواهد رفت و بر روی پوست شما پخش نمی شود. استفاده از خط چشم آرت دکو یک انتخاب شایسته برای حرفه‌ ای هاست.

خط چشم ضد آب پرفکت مات آرت دکو

خط چشم اکلیلی گلدن رز: دوست دارید خط چشمی متفاوت با درخشندگی بیشتری داشته باشید؟ برای  بعد از کشیدن خط چشم مناسب با مدل چشم خود، می‌ توانید با استفاده از یک خط چشم اکلیلی در رنگ دلخواه تان، پشت پلک خود را در راستای خط چشم کشیده شده تزئین کنید.
خط چشم اکلیلی گلدن رز در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و مشکی موجود است. بافت این خط چشم مایع است و اکلیلی بودن آن مانعی برای ایجاد خطوط ظریف و جزئی ایجاد نخواهد کرد. ذرات اکلیلی آن بافتی ریز، درخشان و کاملا یکدست دارند و غلظت آن به حدی است که با یک بار استفاده جلوه مورد نظرتان را ایجاد خواهد کرد و نیاز به استفاده دوباره برای پررنگ شدن ندارد. اپلیکاتور این محصول مویی و کاملا نازک است و هر گونه خط و انحنایی را می‌ توانید با استفاده از آن بر پلک خود ایجاد نمایید.

خط چشم اکلیلی گلدن رز

خط چشم لچیک: خط چشم های لچیک در انواع مجیک و رویال، همینطور براش و پرفکت تهیه شده اند. می توانید مدلی را انتخاب کنید که کاملا مطابق با سلیقه شما باشد، برای مثال خط چشم های مجیک به صورت ماژیکی و با کاربری بسیار آسان برای شما مصرف کننده عزیز که کار با قلم مو خط چشم برایتان دشوار است، ساخته و عرضه شده است.
نوع دیگری از خط چشم، تحت عنوان مداد چشم نیز وجود دارد که نوک آن جامد بوده و بیشتر مناسب آرایش کردن قسمت های داخلی چشم و یا پلک پایین می باشد .این نوع از خط چشم با کاربری بسیار ساده با کمترین دقت و تمرکز می تواند خط چشم زیبا برای شما ایجاد نماید.
به عنوان بهترین مداد چشم (مداد چشم لچیک) نیز می توانیم محصولات برند لچیک را به شما معرفی کنیم.

خط چشم لچیک

خط چشم لچیک از ترکیبات غیر آسیب ‌رسان و فرمولاسیونی استاندارد تهیه شده و با داشتن خاصیت ضد آب بودن یک خط چشم زیبا و با ماندگاری بالا برای چشم های شما ایجاد کرده و علاوه بر آن به دلیل داشتن ویژگی ضد آلرژی بودن تهدیدی برای چشم های شما نداشته و با خیال راحت می توانید از آن استفاده نمایید.
این محصول با اثر ماندگاری بالایی که دارد می تواند تمام طول روز بر روی چشم‌ هایتان باقی بماند و با فرم دادن به آنها به چشم های شما زیبایی ببخشد .
علاوه بر آن اطمینان خواهید داشت که این خط چشم ایجاد لک یا سیاهی در اطراف چشم نخواهد کرد و استفاده مداوم از آن پوست حساس اطراف چشم را اذیت نمی کند.
ایجاد یک پوشش طبیعی نیز از ویژگی های اصلی محصول به شمار می آید. رنگ یکدست و یکنواخت این خط چشم شما را مجذوب خود خواهد کرد.

خط چشم لچیک

به شما این اطمینان را می دهیم که بعد از استفاده از آن جزء مصرف کنندگان دائمی و طرفداران این برند محبوب خواهید شد.
محصولات برند لچیک توسط متخصصان و کارشناسان عالی رتبه در زمینه پوست و بهداشت امتحان شده و با گذراندن استانداردهای جهانی و کسب تاییدیه وزارت بهداشت ضامن سلامت و زیبایی چشم های شما خواهد بود.
لچیک یک کمپانی آلمانی بوده و تمامی محصولات خود را از نظر سازگاری با پوست به تایید ایالات متحده ژاپن و اتحادیه اروپا رسانده و به صورت جهانی در کشورهای مختلف محصولات خود را عرضه می نماید.

خط چشم لچیک

مداد چشم نوت: مداد چشم نوت یکی مدل از انواع مختلف خط چشم مدادی موجود در فروشگاه دونا کازمتیک می ‌باشد که حاوی ویتامین E بوده و با استفاده از آن می ‌توانید چشمان خود را جذاب و گیرا کنید.
 به طور کلی می‌ توان گفت مزایای استفاده از خط چشم‌ های مدادی نوت شامل موارد زیر می‌ شود:

  • - حالت دودی بخشیدن به چشم‌ ها به دلیل پخش راحتی که دارند
  • - استفاده آسان و راحت از این مدل خط چشم
  • - قابل استفاده برای آرایش داخلی چشم ‌ها
  • - پاک شدن آسان این محصول از روی چشم

مداد چشم نوت

خط چشم مایع ضد آب بیو مدل WP10 : اکثرا برای کشیدن انواع خط چشم مانند خط چشم گربه ای، خط چشم مصری، خط چشم گرافیکی و… از خط چشم مایع استفاده می‌ کنند. تسلط بر خط چشم های مایع بسیار سخت است و نیاز است که از لرزش دست جلوگیری شود زیرا که بسیار سریع خشک می‌ شوند و نباید اشتباهی صورت بگیرد. اگر یک فرد مبتدی هستید، برای شروع کار این محصول را به شما پیشنهاد نمی‌ کنیم.
مشخصات خط چشم مایع ضد آب بیو مدل WP10 :

  • - مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
  • - رنگدانه ‌های قوی
  • - پوشش دهی بالا و جلوه فوق‌ العاده روی چشم
  • خط چشم مایع ضد آب بیو مدل WP10

خط چشم ژله ای یورن: این مدل خط چشم به اندازه خط چشم ‌های مایع مرطوب نیست و برای استفاده از آن‌ حتما به یک قلم موی مناسب احتیاج دارید.
خط چشم ژله ای یورن یک محصول بسیار باکیفیت آلمانیست که در فروشگاه اینترنتی دونا کازمتیک موجود بوده و با استفاده از آن می ‌توانید جذابیت چشمان خود را چندین برابر کنید.

خط چشم ژله ای یورن

ویژگی‌ های خط چشم ژله ای یورن:

  • - دارای ماندگاری بالا تا 24 ساعت
  • - ضد آب و مقاوم در برابر تعریق
  • - دارای جلوه براق
  • - حاوی رنگدانه‌ های غنی
  • - همراه یک عدد براش
  • - بدون ریزش و پخش شدن

خط چشم رنگی هندیان و مداد چشم رنگی یورن: از خط چشم های جذابی که جدیدا مورد پسند بسیاری از خانم های جوان قرار گرفته است، استفاده از خط چشم های رنگی است. خط چشم های مایع رنگی یا خط چشم های مدادی رنگی از محصولاتی است که در این روش به کار می رود. در این روش خط چشم به سمت بالای پلک ادامه می یابد و انتهای خط به پلک نمی چسبد.

ویژگی‌های خط چشم رنگی هندیان:

  • - فرم مایع
  • - ماندگاری طولانی
  • - بدون ریزش
  • - فرچه مویی
  • - رنگ بندی شاد و نئونی
  • - فوق العاده پر رنگ
  • - موجود در 12 رنگ بندی

خط چشم رنگی هندیان       خط چشم رنگی هندیان

مشخصات مداد چشم رنگی یورن:

  • - ضد سوزش و حساسیت
  • - ماندگاری بالا
  • - سهولت در طراحی چشم
  • - دارای نوک نرم و مخملی
  • - دارای رنگدانه‌ های غنی
  • - دارای بافت نرم و سبک

مداد چشم رنگی یورن       مداد چشم رنگی یورن

سخن پایانی
در این مقاله در مورد انواع خط چشم موجود در بازار صحبت کردیم. شما می توانید انواع مدل خط چشم را با استفاده از انواع خط چشم ها بکشید. خط چشم مایع، خط چشم ژله ای، خط چشم ماژیکی، خط چشم مویی، مداد چشم و … انواعی از خط چشم هستند که به شما در داشتن مدل خط چشم مناسب کمک می کنند.
برای مثال اگر می خواهید یک خط چشم برای چشم های ریز بکشید می توانید از خط چشم ژله ای استفاده کنید. با خط چشم ژله ای و یک براش مویی باریک می توان خط چشم زیبا و ظریفی پشت چشم ها کشید.
خط چشم های مایع هم یکی از پرطرفدارترین مدل های خط چشم هستند که در نوع ماژیکی و مویی قرار دارند. اگر مبتدی هستید بهتر است از خط چشم ماژیکی و اگر حرفه ای هستید از خط چشم مویی استفاده کنید. این خط چشم ها مدل ۲۴ ساعته هم دارند و می توانند مدت زیادی ماندگاری خود را حفظ کنند.
مداد چشم هم یکی از گزینه های مناسب برای کشیدن خط چشم است. خط چشم مناسب چشم درشت را می توانید با استفاده از مداد بکشید و یک آرایش چشم بی نقص داشته باشید. مخصوصا اگر دستانتان هنگام خط چشم کشیدن می لرزد، استفاده از مداد چشم بهترین گزینه است چرا که به راحتی پاک می شود و گزینه ای کاملا محتاطانه است.
خط چشم های رنگی هم انواعی از خط چشم ها هستند که در نوع مایع، ژله ای، ماژیکی و مدادی قرار دارند. بهترین خط چشم برای چشمهای ریز خط چشم های رنگی هستند که با رنگ چشم و رنگ پوست هماهنگ باشند. پس حتما آن ها را امتحان کنید و کمی از رنگ مشکی فاصله بگیرید. این روزها ترندهای جدید خط چشم همگی از خط چشم رنگی حمایت می کنند و مدل های بسیار زیبایی را برای شما در نظر گرفته اند .
شما می توانید برای خرید انواع خط چشم اعم از مدادی، ژله ای، مایع، سرمه، سایه ای، رنگی و... از بهترین برندها با بهترین کیفیت و به شرط اصل بودن محصول و کالا مورد نظرتان را بصورت آنلاین و یا حضوری از فروشگاه دونا کازمتیک خریداری کنید و می توانید از کادر حرفه ایی فروشگاه دونا کازمتیک در هر زمینه ای اعم از پوست و مو، آرایشی و زیبایی مشاوره مفید و حرفه ایی بگیرید در صورت خرید محصولات بصورت آنلاین، سفارشات شما را در اسرع وقت به دست شما می رسانیم.
امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر شما هم در مورد این موضوع نظری دارید و یا می‌خواهید نکته‌ ای به آن اضافه کنید، خوشحال می‌ شویم تا آن را با ما و دیگران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاه جدیدی بگذارید

Filtered HTML

  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.

خالی

0 تومان