هر آنچه که باید درباره قرص هیرتامین بدانیم

درباره قرص هیرتامین

ریزش مو نه یک مشکل جدی بلکه یک کابوس ترسناک برای بسیاری از افراد به حساب می‌آید. اگرچه داروهای زیادی برای جلوگیری از ریزش مو به بازار عرضه شده‌اند، اما در عمل اکثر آنها فاقد اثربخشی هستند. در این بین قرص تقویت کننده مو هیرتامین (Hairtamin) درست زمانی که فکر می کنید که هیچ دارو یا راه حلی نمی تواند موهای شما را بهتر کند، با فرمولاسیون متفاوت این کپسول گیاهی و با ترکیبات فوق العاده خود، به یک مکمل دارویی موثر برای مقابله با ریزش مو تبدیل شده است وموهایی سالم، پر پشت و بلند و ضخیم مانند ستاره های هالیوودی را برایتان به ارمغان می آورد. مکمل کپسول تقویت مو و ناخن هیرتامین یک مکمل گیاهی با مواد کاملا طبیعی می باشد، کاملا وگن، در آزمایشگاه مورد تایید سازمان دارو و غذا آمریکا ( FDA) ساخته شده است. کاهش ریزش مو، افزایش رشد مو ، تقویت فولیکول های مو و افزایش ضخامت تارها و داشتن موهایی سالم را برای شما به ارمغان می آورد؛ این مکمل که طرفداران زیادی در سراسر دنیا از جمله اشخاص معروف و سلبریتی ها دارد برای خانم ها و آقایان فرموله شده است. حتما شما نیز تاکنون نام این مکمل ضدریزش قوی را شنیده‌اید. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با فواید قرص هیرتامین به طور کامل آشنا شوید و هر آنچه را که باید درباره این مکمل بدانید.

قرص هیرتامین اصل

مشخصات قرص هیرتامین اصل:

نام محصول:

کپسول تقویت رشد مو هرتامین

برند:

Hairtamin

تعداد:

30 عدد در یک قوطی

ساخت:

آمریکا

ویژگی اصلی:

تقویت کننده، افزایش دهنده رشد و ضخیم کننده موهای سر

حاوی:

بیوتین، کمپلکس آنتی اکسیدان، ویتامین ها، زینک، عصاره های گیاهی و

روش مصرف:

روزانه یک کپسول همراه با غذا، صبح یا شب

مناسب:

افراد بالای ۱۸ سال

دوره زمانی مصرف:

حداقل 3 ماه

سایت هیرتامین:

https://hairtamin.com  (با فیلترشکن وارد شوید)

 
هیرتامین نام یک برند متعلق به آمریکا است که انواع مختلف مکمل‌های خوراکی را تولید می‌کند. مکمل‌های ضد ریزش این برند از شهرت بسیار زیادی برخوردار هستند؛ شرکت هیرتامین یکی از ارائه دهندگان محصولات با کیفیت در حوزه تقویت مو می باشد این شرکت در طی سال های فعالیت خود توانسته تا با بهره مندی از آخرین یافته های علمی و پزشکی، محصولات خود را در سطح بین المللی به عرضه و فروش در بیاورد. کپسول تقویت مو هیرتامین از لحاظ کلینیکی از مواد اولیه و ویتامین هایی که مورد تایید وزارت بهداشت جهانی و FDA است استفاده می کند، استفاده از مواد معدنی و ویتامین های مختلف در هیرتامین باعث شده است تا مصرف کنندگان بعد از 2 دوره مصرف نتیجه شگفت انگیز قرص تقویت مو هیرتامین را مشاهده کنند. قرص تقویت مو هیرتامین علاوه بر ویتامین و سایر مواد مغذی موجود، دارای یک مزیت رقابتی نیز می باشد. این شرکت توانسته تا با داشتن یک تیم بازاریابی قوی، محصولات مختلف خود را به خوبی به بازار مصرف کنندگان بشناساند. به همین دلیل است که افراد بسیاری در سراسر دنیا با این برند و نتایج شگفت انگیز آن آشنایی دارند.

Hairtamin دارای تمامی مجوزها مورد نیاز می باشد؛ مصرف کنندگان خود به طور شخصی و انفرادی امکان این را ندارند تا کیفیت و استانداردهای لازم را در هر یک از محصولات تقویت مو بررسی کنند. این کار بر عهده سازمان های جهانی معتبر و متشکل از متخصصان سلامت و پزشکی است. کمپانی هیرتامین توانسته تا از تمام این فیلترها عبور کند و مجوزهای لازم فعالیت در سطح بین المللی را به دست آورد. کسب این مجوز برای شرکت Hairtamin  به این معنی است که به تمام استانداردهای بین المللی غذا و دارو پایبند بوده است و محصولات آن دارای کیفیت لازم برای عرضه در بازار هستند و این امر باعث می شود تا کیفیت قرص هیرتامین در بازار تضمین شده باشد و افراد با خیال راحت از آن استفاده کنند. همچنین داشتن مجوز فعالیت بین المللی یعنی که بازار مصرف کپسول هیرتامین بسیار گسترده است و توانایی پوشش دهی و مطابقت با سیاست های بهداشت غذا و دارو در تمام کشورهای دنیا را دارد. این موضوع یکی از دلایل پرطرفدار بودن این محصول است.

قرص هیرتامین ضد ریزش مو و تقویت کننده کاملا گیاهی

ترکیبات قرص هیرتامین

قرص هیرتامین Advanced Formula شامل ترکیبات قوی از ویتامین های ضروری، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها می باشد که برای داشتن موهایی پرپشت، ضخیم و بلند بهترین مکمل هستند. از ترکیبات استفاده شده در تولید قرص هیرتامین می توان به ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D3، تمام ویتامین های خانواده B، سلنیوم، زینک (روی)، منیزیم، آلوئه ورا، گیاه دم اسب، رزماری، فلفل سیاه، فلفل قرمز، آرد برنج، زردچوبه، گزنه، گیاه براهمی (باکوپا) و … اشاره کرد. تغذیه مناسب تنها راهی است که ویتامین ها و مواد معدنی در بدن می توانند نقش خود را ایفا کنند و برای رشد سالم مو کاملاً ضروری است. هیرتامین با جمع آوری تمامی این مواد مورد نیاز برای تقویت رشد موها در هر کپسول، توانسته یک مکمل قدرتمند روزانه باشد. هرکدام از این ویتامین‌ها وقتی در کنار دیگر عناصر قرار بگیرند می‌توانند یک بستر مناسب برای رشد و تقویت موهای شما فراهم کنند. در واقع این ترکیبات فولیکول‌های مو را تقویت می‌کنند و مانع از نازک شدن یا ریزش آن‌ها خواهند شد بهتر است که آن را به صورت روزانه یک عدد قرص بعد از صرف غذا ترجیحا صبحانه مصرف کنید.

همانطور که گفتیم در ترکیبات قرص هیرتامین از مواد کاملا طبیعی استفاده شده است؛ به همین دلیل هم هست که اکثر افراد در هر سن و سالی می‌توانند از آن استفاده کنند. در ادامه این بخش اصلی‌ترین ترکیبات هیرتامین و خواص هریک را معرفی می‌کنیم.

-5000  میکروگرم بیوتین

- عصاره دم اسب

- نیاسینیمید

- اسید فولیک

- لوتئین 5%

- عصاره براهمی

- کمپلکس فوق‌العاده آنتی‌اکسیدانی با زردچوبه و دانه فلفل سیاه: حتما می‌دانید زردچوبه یک گیاه ضدالتهابی قوی است که ریشه‌های ضعیف شده مو را احیا کرده و بافت پوست سر را تقویت می‌کند، در صورت ترکیب با فلفل سیاه علاوه بر اینکه جریان خون به پوست سر را افزایش می‌دهد، خاصیت آنتی‌اکسیدانی زردچوبه را نیز چندین برابر می‌کند. این ماده با برقراری شرایط بهینه و ایده‌آل در کف سر، محیطی سالم برای رشد موهای جدید فراهم می‌سازد. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در زردچوبه به زیبایی و درخشندگی موها کمک می‌کنند. زردچوبه یک درمان مطمئن برای از بین بردن آسیب‌های فعلی مو مانند موخوره یا شوره و پوسته خواهد بود و می‌تواند شما را برای همیشه از شر این مشکل راحت کند.

- آلوئه ورا: وجود یک مرطوب کننده طبیعی مانند آلوئه ورا از تجمع چربی سر جلوگیری می کند. حفظ رطوبت موها احتمال ایجاد آسیب‌های ناشی از خشکی مو مانند موخوره، شکنندگی ساقه مو و نازک شدن آن را از بین می‌برد. آلوئه ورا برای حفظ سلامت پوست نیز بسیار مفید است و با تقویت پوست کف سر به رشد بهتر و سریع‌تر موها کمک می‌کند.

- عصاره فلفل  قرمز: فلفل قرمز به دلیل تند بودن و نوع ساختار خود باعث ایجاد گرمی، حرارت و افزایش گردش خون و انرژی در بدن می‌شود، در نتیجه مواد مغذی و ویتامین ها سریع تر جذب شده و زودتر از طریق خون به نواحی مورد نیاز بدن مثل ریشه موها می رسند. تقویت گردش خون بر روی رشد و تقویت موها تاثیر می‌گذارد و باعث جلوگیری از ریزش مو نیز خواهد شد. در واقع جذب بعضی مواد توسط بدن فقط در صورتی انجام می شود که به همراه فلفل مصرف شوند.

- گزنه :این گیاه حاوی ویتامین‌های زیادی از جمله B، A، K  و D است. آهن، پتاسیم، سیلیسیوم، فسفر و چربی از دیگر ترکیبات این گیاه هستند. گزنه سرشار از مواد مغذی باعث تقویت ریشه مو و در نتیجه عدم ریزش و رشد بهتر آن می‌شود.

- رزماری :رزماری حاوی مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان است که با تقویت ریشه و ساقه مو باعث رشد بهتر آن می‌شوند. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در رزماری از التهاب و خارش پوست سر هم جلوگیری می‌کند و شوره یا پوسته‌های آن را از بین می‌برند.

- سلنیوم: این عنصر باعث بهبود سیستم ایمنی بدن می‌شود و کمک می‌کند که عوامل بیرونی کمترین تاثیر را بر روی بدن داشته باشند. سلنیوم مانند یک دیوار دفاعی در برابر عوامل بیرونی عمل می‌کند و مانع از آسیب دیدن مو در اثر عوامل محیطی مانند نور خورشید، آلودگی هوا، گرد و غبار و… می‌شود. سلنیوم آسیب رادیکال های آزاد موجود در محیط را کاهش می دهد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. مطالعات نشان می دهد کمبود سلنیوم در بدن همواره ریزش مو را به همراه دارد. با توجه به این موضوع مصرف قرص هیرتامین به افرادی که در محیط‌های آلوده صنعتی یا در معرض نور مستقیم خورشید کار می‌کنند توصیه می‌شود.

- زینک(روی): زینک(روی) یکی از ضروری‌ترین مواد معدنی برای بدن است. این ماده بسیار موثر نه‌ تنها برای رشد بهتر موها و تقویت پوست موثر است، بلکه در رفع مشکلات هورمونی و جذب بهتر ویتامین‌ها و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن هم بسیار موثر است. یکی از دلایل رایج ریزش مو، کمبود زینک در بدن است. زینک یکی از مهم‌ترین املاح معدنی ضروری برای رشد و ترمیم بافت مو می‌باشد. وجود این ماده در کپسول هیرتامین از نازک شدن و ریزش موها جلوگیری می‌کند. این مورد یکی از بارزترین فواید استفاده از هیرتامین است که به مرور زمان مشاهده خواهید کرد.

- ویتامین C: ویتامین C محرک ساخت کلاژن در بدن می‌باشد، این ویتامین تولید کلاژن در پوست را افزایش می‌دهد؛ کلاژن یکی از مهم‌ترین ویتامین ها برای تقویت و رشد موها است. در واقع افزایش تولید کلاژن باعث بهبود کیفیت پوست سر می‌شود که این موضوع بر روی تقویت ساقه موها و جلوگیری از شکنندگی و ریزش آن‌ها تاثیر بسیاری دارد. این ویتامین محلول در آب می‌تواند رطوبت کافی برای موها را فراهم کند تا ریزش آن‌ها کمتر شود و البته رشد موها نیز سریع‌تر انجام شود. پروتئینی که در ساختار مو نیز وجود دارد و برای داشتن موهایی سالم و پرپشت ضروری است. همچنین یک آنتی اکسیدان بسیار قوی بوده و از مو در برابر رادیکال‌های آزاد به خوبی محافظت می‌کند.

- ویتامین  A: تمام سلول های بدن از جمله ریشه موها برای رشد به ویتامین A نیاز دارند. این ویتامین غدد پوست را به تولید سبوم سالم فعال می کند. سبوم روغنی است که به طور طبیعی در پوست سر برای تقویت و شادابی موها تولید می شود. این ویتامین به نوعی غذای سلول‌های کل بدن است؛ ریشه موها برای تقویت و رشد بهتر به این ویتامین احتیاج دارند. ترکیب ویتامین A و C  در محصولات مراقبتی از مو چیزی شبیه به معجزه است؛ هر دوی این ویتامین‌ها می‌توانند ساقه مو را تقویت کنند و باعث ضخیم‌تر شدن آن شوند. همچنین از خشکی مو و بروز موخوره نیز جلوگیری خواهند کرد.

- ویتامین D3: همانطور که گفته شد یکی از مهم‌ترین فواید قرص هیرتامین، افزایش ضخامت تارهای مو است. ویتامین D3 از جمله ترکیبات موثری می‌باشد که به افزایش ضخامت مو کمک کرده و از ریزش آن جلوگیری می‌کند. ویتامین D3 فولیکول های خفته را به فاز رشد بازمی گرداند و به آن ها کمک می کند تا موهای جدید ایجاد کنند. اگر در زمان مناسب و به موقع این ویتامین به فولیکول های آسیب دیده و تخریب شده برسد، حتی موجب ترمیم و بازسازی فولیکول مو نیز می شود.

- نقش ویتامین های B موجود در هیرتامین برای سلامتی مو: این ویتامین یکی از مهم‌ترین ویتامین‌ها برای تغذیه موها و پوست است. ویتامین‌های گروه B با جذب رادیکال‌های آزاد و از بین بردن آن‌ها پوست را تقویت می‌کنند. تیامین یا ویتامین B1 نقش مهمی در رشد و تغذیه رسانی به موها دارد. ریبوفلاوین یا همان ویتامین B2 اکسیدان های مضر بدن که موجب تخریب پوست سر می شوند را از بین می برد. کمبود ریبوفلاوین یکی از علت های اصلی ریزش مو است. نیاسین (B3) آنتی اکسیدانی است که التهاب پوست را کاهش می دهد و از پوست و مو در برابر آسیب های محیطی و اشعه ماورای بنفش خورشید مراقبت می کند و آسیب‌های احتمالی به پوست سر و موها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. ویتامین B5 (اسید پانتوتنیک) در بازسازی ساقه مو نقش موثری دارد. مصرف این ویتامین به کمک سایر مواد مغذی موجود در این محصول مانند ویتامین A و C، منجر به ایجاد موهایی مقاوم، براق و سالم می گردد. ویتامین B6 با نام علمی پیریدوکسین HCI برای درمان آلوپسی کاربرد دارد. بیوتین ویتامین B7 افزایش ساخت کراتین که مهم‌ترین پروتئین ساختاری در مو می‌باشد، به تقویت کیفیت و رشد موها کمک زیادی می‌کند. ویتامین B7  در متابولیسم پروتئین‌ها و چربی‌هایی که برای رشد و حفظ ساختار مو مورد نیاز هستند، نقش کلیدی و حیاتی دارد. ویتامین B7 از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می‌کند. همچنین باعث افزایش سوخت و ساز چربی‌ها و پروتئین‌ها در بدن می‌شود و با تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن در تقویت موها بیشترین اثر را خواهد گذاشت. اسم ویتامین B9 فولیت می باشد که عملکرد آن تغذیه رسانی به سلول های سالم مو است. در نهایت آخرین ویتامین این خانواده بزرگ ویتامین  B12 یکی از عناصر اصلی در تولید گلبول قرمز و مسئول اکسیژن رسانی به فولیکول موهاست. معمولا کمبود این ویتامین در بدن افراد زیادی دیده می شود. این ویتامین با کمک به گلبول‌های قرمز خون باعث رسیدن اکسیژن به فولیکول‌های مو می‌شود. وقتی اکسیژن‌رسانی به‌خوبی انجام شود، رشد موها هم متقابلا بهتر خواهد شد.

سایرمواد تشکیل دهنده  قرص هیرتامین:

ماده

مزایا

ماده 

مزایا 

بیوتین

متابولیزه کردن چربی و پروتئین برای تقویت مو، پوست و ناخن

ریبوفلاوین

جلوگیری از آسیب به پوست سر و ریزش مو

ویتامین C

افزایش تولید کلاژن برای حفظ سلامت مو

تیامین

تغذیه کامل موهای سر و حفظ سلامت آنها

ویتامین D3

کاهش التهابات و ریزش مو

ویتامین A

افزایش رشد مو و رطوبت رسانی به پوست سر

زینک

ماده معدنی ضروری برای جلوگیری از ریزش و نازک شدن مو

لوتئین

جلوگیری از ریزش مو و ایجاد محافظت بهتر از پوست سر

زردچوبه

ضد التهاب، کاهش دهنده ریزش مو و تقویت پوست سر برای رشد بیشتر مو

فلفل قرمز

تقویت گردش خون در پوست سر

سلنیوم

جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد و تقویت سیستم ایمنی

فلفل سیاه

دارای خواص آنتی باکتریال و آنتی اکسیدانی

ویتامین B12

تقویت گردش خون و دریافت اکسیژن فولیکول های مو

رزماری

تولید کننده سلول در فولیکول های مو و ایجاد موهای جدید

فولات

تغذیه مو و افزایش رشد آن

گزنه

دارای خواص ضد التهابی و متعادل کننده هورمون ها

ویتامین B6

کاهش دهنده ریزش مو و ضخیم کننده تارهای مو

گیاه دم اسبی

حاوی سلنیوم و سیلیکا برای تقویت درخشندگی مو

پانتوتنیک اسید

جلوگیری از شکنندگی مو و ترمیم تار مو آسیب دیده

براهمی

جلوگیری از آسیب به پوست سر، تقویت ریشه مو و جلوگیری از شکستگی تارهای مو

نیاسین

محافظت از پوست سر در برابر آسیب اشعه های uv، افزایش کراتین مو و تقویت لایه رطوبتی پوست سر

آلوئه ورا

درخشان کننده و نرم کننده

 کپسول هیرتامین کاملا گیاهی ست، شرکت Hairtamin هیچ گونه مواد شیمیایی در محصولات خود به کار نبرده است و حتی مواد اولیه ساخت آن به گونه ای است که افراد گیاه خوار نیز با استفاده از آن لازم نیست چارچوب های اعتقادی خود را کنار بگذارند. استفاده از مواد گیاهی در ساخت کپسول هیرتامین باعث می شود تا افراد به آن آلرژی کمتری داشته باشند و با خیال راحت آن را مصرف کنند. همچنین مواد گیاهی و به طور کلی مواد اولیه غیر شیمیایی، باعث می شود که افراد دارای بیماری های زمینه ای و خانم های باردار و در حال شیردهی نیز امکان استفاده از قرص تقویت مو هیرتامین را داشته باشند. پوشش دهی بالای طیف مختلفی از مصرف کنندگان با مواد اولیه گیاهی، یعنی این که شرکت تنها به دنبال سود مالی و نفع اقتصادی نیست و نتیجه نهایی کار و سلامت مصرف کنندگان برای آن بسیار مهم است. هیرتامین یک مکمل ضد ریزش قوی با فرمولاسیون تخصصی و منحصر به فرد است. این قرص کاملا گیاهی، بدون تست حیوانی، فاقد مواد نگهدارنده، گلوتن، پارابن، ترکیبات آلرژی زا و ترکیبات مصنوعی می‌باشد.

مکمل های تقویت رشد مو هیرتامین اصل در 3 تایپ زیر عرضه می شوند:

- Advanced Formula: دارای خواص تقویت کنندگی، ضد ریزش، پرپشت کننده، ترمیم کننده، ضخیم کردن تار موها و حجم دهنده

- هیرتامین مادران: برطرف کننده مشکل ریزش مو در دوران بارداری و شیردهی. حاوی انواع ویتامین ها، بدون گلوتن و مواد شیمیایی

- پاستیل Gummy Star: همان قرص این بار به شکل پاستیل، که علاوه بر تقویت موها، به سلامت پوست و ناخن نیز کمک می کند.

این شرکت انواع مختلفی از قرص ها را برای افرادی با نیازها مختلف و شرایط فیزیکی متفاوت تولید کرده است. پس مهم نیست که شما یک خانم باردار باشید یا یک فرد عادی یا حتی دارای بیماری های زمینه ای خاص باشید، قرص تقویت مو هیرتامین در انواع مختلف برای افراد مختلف وجود دارد. البته لازم به ذکر است که شرکت به طور رسمی اعلام کرده است که کپسول هیرتامین برای درمان بیماری ها نیستند، بلکه صرفا نقش تقویت کننده مو را دارند و به رشد و بازسازی بافت های آسیب دیده مو کمک می کند.

هیرتامین Mom

نحوه مصرف قرص هیرتامین

اگر می خواهید اثربخشی مکمل های تقویت مو هیرتامین را سریع تر ببینید، لازم است تا به نکات مصرف این محصول توجه فرمایید:

- هرروز به طور منظم یک عدد کپسول را همراه با غذا مصرف کنید.

- بهترین زمان استفاده بعد از صبحانه بیان شده است(دقت کنید که هرگز با معده خالی آن را مصرف نکنید).

- حتما در طول روز آب زیادی بنوشید تا علاوه بر کم آب نشدن بدن، به جذب بهتر قرص نیز کمک شود.

- در محیط های خشک و خنک و به دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

- در دوران مصرف، استفاده از وسایل حرارتی مانند سشوار، اتو مو و … را به حداقل برسانید.

- با هدف تقویت رشد موها، از نوک گیری و کوتاه کردن منظم آنها غافل نشوید.

دوره مصرف:

سایت هیرتامین در جواب سوال کاربران مبنی بر اینکه چه زمانی نتایج را می بینم؟ گفته است نوع موهای هر فرد متفاوت است، اما به طور متوسط، مشتریان ما نتایج قابل توجهی را پس از 60 روز استفاده مداوم گزارش کرده اند. به یاد داشته باشید که دوره مصرف خود را کامل انجام دهید.(برای گرفتن بهترین نتیجه بهتر است هر روز به مدت ۳ ماه از این مکمل استفاده کنید)

فواید و عواض و موارد منع و توصیه های قبل از مصرف قرص هیرتامین:

مهم‌ترین فواید قرص هیرتامین عبارتند از:

- کاهش ریزش مو

- تحریک رشد موهای جدید

- افزایش ضخامت و استحکام تارهای مو

- تقویت و تغذیه فولیکول‌های مو

- اثربخشی سریع، طوریکه پس از دوره مصرف تاثیر آن را خواهید دید.

- موها قوی تر، بلند تر و ضخیم تر می شوند و سلامت آنها حفظ می شود.

- از ریزش موهای سر و نازک شدن تارهای مو جلوگیری می شود.

- فولیکول های مو تقویت شده و استحکام آنها بیشتر می شود.

- سلامت پوست سر برای رشد بهتر مو تضمین می شود.

- باعث بهبود سلامت پوست و ناخن می شود.

- فاقد هرگونه مواد شیمیایی اعم از هورمون، شکر، مواد نگهدارنده، افزودنی مصنوعی و گلوتن

- قابل استفاده برای تمامی افراد با هر نژاد، رنگ پوستی و جنسیتی

- افرادی که با خوردن قرص مشکل دارند نیز میتوانند از نوع پاستیلی آن Gummy Stars استفاده کنند.

- برای انواع مختلف مو (صاف، فر و …) کاربرد دارد.

با توجه به ساختار طبیعی، این دارو به راحتی می‌تواند با بدن سازگاری پیدا کند. در ترکیبات این قرص از هیچ‌گونه ماده شیمیایی استفاده نشده است؛ به همین علت قدرت جذب بالایی دارد. این دارو به دلیل داشتن انواع ویتامین و قدرت جذب بالا نه تنها می‌تواند بر رشد و تقویت موهای شما اثرگذار باشد، بلکه بر روی سلامت پوست و رشد و تقویت ناخن‌ها هم تأثیرات مثبتی می‌گذارد.

مهم‌ترین عوارض و موارد منع قرص هیرتامین عبارتند از:

قطعا هیچ دارو و یا مکملی 100% بدون عوارض نبوده و نیست. این موضوع در مورد این محصول نیز صدق می کند اما خیلی کمتر از داروهای دیگر

مصرف قرص های هیرتامین برای افراد زیر 18 سال ممنوع است. به افرادی که دارای مشکل کبدی بوده و یا به تازگی کاشت مو انجام داده اند، حتی مادران شیرده و یا باردار با وجود محصول اختصاصی هیرتامین Mom، توصیه می شود قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند. هم چنین به دلیل وگان و گیاهی بودن این محصول در مواردی ممکن است با معده افرادی که مزاج گرمی دارند سازگار نباشد. به طور کلی با مصرف بیش از حد این دارو (بیشتر از 1 عدد در روز) ممکن است دچار عوارض شوید.

فراوانی مواد مغذی در این قرص ها، برای بعضی از افراد با ناراحتی معده همراه است. اگر به یکی از مواد تشکیل دهنده این قرص ها حساسیت دارید از مصرف کردن آن بپرهیزید. هم چنین به دلیل وجود زردچوبه در این قرص ها ممکن است پس از مصرف دچار اسهال شوید.

جدای از این موارد ترکیبات و فرمولاسیون سازنده قرص های advanced formula هیرتامین کاملا نچرال و گیاهی بوده به همین دلیل جزو داروهای شیمیایی محسوب نمی شوند و هیچ عوارض جانبی نخواهند داشت. علاوه بر این در صورت قطع مصرف پس از گذشت طول درمان موهای شما دچار ریزش های شدیدتر و یا بازگشت به حالت قبلی نمی شوند. نکته ای که باید به آن توجه کرد عدم استفاده از هیرتامین تقلبی می باشد، زیرا نه تنها کارکردی ندارد بلکه گاهی باعث به وجود آمدن مشکلات دیگری هم می شود. خرید قرص هیرتامین اصل را جدی بگیرید. شما می توانید قرصهای اصل هیرتامین را از دونا کازمتیک تهیه کنید.

تشخیص قرص هیرتامین اصل و فیک:

با توجه به عدم وجود فروشگاه مرکزی این برند در کشورمان و تولید مکمل های تقویتی هیرتامین تقلبی و فروش آنها با قیمت کم، یکی از دغدغه های مشتریان ایرانی برای خرید این محصول، اصل بودن آن است. چند روش برای پرهیز از اشتباه در هنگام خرید وجود دارد که باهم آن ها را بررسی می کنیم. با دانستن این موارد دیگر تشخیص اصل بودن قرص هیرتامین کار سختی نخواهد بود.

- رنگ و نوع فونت استفاده شده روی جلد و بسته بندی قرص باید مانند نمونه مرجع، بدون خط و خش و غلط املایی باشد.

- قسمت درج تاریخ انقضا و بارکد محصول باید بدون خط خوردگی باشد، زیرا می توانید از طریق درج بارکد در سایت هیرتامین از اصل بودن محصول مطمئن شوید.

- در صورت مشاهده باد کردگی جعبه از خرید آن خودداری کنید.

- کپسول های درون قوطی باید سالم باشند و ته قوطی نباید آثاری از پودر دیده شود.

- قیمت این محصول مشخص بوده و از تفاوت قیمت زیاد می توان تاحدودی به تقلبی بودن آن پی برد.

- بسته هیرتامین اصل معمولا دارای نمادهای وگان، کرولتی فری، گلوتن فری و … است.

- محصول اصلی، پلمپ است و با کمی فشار باز می شود. در صورت فشار زیاد محصول تقلبی است.

- این محصول فقط و فقط ساخت کشور آمریکاست، اگر نام کشور دیگری روی بسته درج شده بود آن را نخرید.

- در نهایت اگر می خواهید از اصل بودن محصول علی الخصوص در خریدهای آنلاین اطمینان داشته باشید، باید به اعتبار سایت فروشگاه یا داروخانه و سرتیفیکیت آن برای فروش محصولات هیرتامین توجه نمایید.

با وجود داروهای فیک و تقلبی افرادی که می خواهند این دارو تهیه کنند خیلی باید دقت کنند تا بتوانند محصول اصل را از تقلبی تشخیص دهند، پس بهتر ست هنگام خرید حواستان را جمع کنید و موارد بالا رو مد نظر داشته باشید اگر دارو را از مراکز و فروشگاه های معتبر تهیه فرمایید هرگز به این مشکل بر نخواهید خورد. این محصول امریکایی می باشد و توسط سازمان بهداشت جهانی تایید شده است و فرم و رنگ دارو نیز به تشخیص سلامت قرص ها کمک می کنند. برای اطمینان از اصل بودن قرص هیرتامین توصیه می‌شود این مکمل را تنها از داروخانه ها و فروشگاه‌های آرایشی-بهداشتی معتبر خریداری کنید. فروشگاه دونا کازمتیک ارائه دهنده قرص هیرتامین اصل با ارزان‌ترین قیمت و ضمانت اصل بودن کالا می‌باشد و به شما این اطمینان را می‌دهد که کپسول هیرتامین را با قیمت به صرفه و کیفیت اصل خریداری می‌کنید.

کپسول هیرتامین

سوالات متداول که ممکن است سوالات شما نیز باشند:

- آیا مصرف دوز بیشتر باعث تاثیر بهتر خواهد شد؟

در مواردی مشاهده شده است که مصرف دو قرص در یک روز روند اثرگذاری دارو را سریع‌تر کند؛ اما این موضوع موقتی است و بعد از مدتی باعث آسیب دیدن قلب یا کبد خواهد شد. به همین توصیه می‌شود که هرگز بیشتر از یک قرص در روز مصرف نکنید. البته اگر یک بار و برحسب تصادف این کار را کردید نگران نشوید؛ چرا که این عوارض در اثر مصرف مداوم دوز بیشتر خود را نشان می‌دهند.

- در صورت قطع دوره مصرف چه اتفاقی می افتد؟

از آنجایی که کپسول های هیرتامین کاملا گیاهی و فاقد مواد دارویی و هورمونی هستند، در صورت قطع مصرف هیچگونه اثر منفی روی سلامت مو نخواهد داشت. اما اگر پیش از گذشتن طول درمان این قرص ها (که حداقل 3 قوطی است) مصرف را قطع کنید، ممکن است تا به تدریج موهای شما به حالت قبل بازگردند.

- آیا قرص هیرتامین چاق کننده است؟

بسیاری از مکمل‌ها بر روی چاقی یا لاغری افراد تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال باعث ایجاد اشتهای کاذب و چاقی فرد می‌شوند. اما یکی از فواید مصرف هیرتامین عدم تاثیرگذاری آن بر روی اشتها، چاقی و لاغری افراد می‌باشد و تاکنون هیچ موردی از چاقی در اثر مصرف این قرص گزارش نشده است. این محصول صرفا مواد مغذی مورد نیاز برای فولیکول های مو را تامین می کند. هرچند ممکن است گاها در سایت های تبادل نظر مانند نی نی سایت مردم از چاقی خود بعد از دوره مصرف صحبت کنند. اما با قطعیت به شما می گوییم که اضافه وزن آنها دلیل دیگری داشته و ارتباطی به هیرتامین ندارد.

- آیا مصرف هیرتامین باعث افزایش موهای زائد می‌شود؟

خیر. روند رشد موهای زائد با موهای سر متفاوت است و ساختار فولیکول‌های آن‌ها با هم فرق دارد. به همین دلیل نیازی نیست نگران افزایش موهای زائد باشید؛ این قرص تنها فولیکول‌های موی سر را تقویت می‌کند.

- آیا امکان مسمومیت با هیرتامین وجود دارد؟

با اینکه هیچ موردی درباره مسمومیت دارویی با این قرص ذکر نشده است ولی برخی افراد باید با احتیاط بیشتری از آن استفاده کنند. به عنوان مثال مصرف همزمان یا طولانی‌ مدت آن برای افرادی که قرص آهن مصرف می‌کنند ایجاد مشکل خواهد کرد. چرا که در ترکیبات این قرص نیز آهن وجود دارد و مصرف آن در کنار قرص‌های آهن می‌تواند باعث رسوب این ماده در کبد و ایجاد مشکلات جدی شود. زینک یکی از ترکیبات اصلی این دارو است. وجود ویتامین‌های مختلف و زینک احتمال تداخل دارویی را افزایش می‌دهد و ممکن است ایجاد مسمومیت دارویی بکند. علاوه بر این زردچوبه و گزنه موجود در این قرص ممکن است در بعضی افراد حساسیت پوستی به وجود آورند. مصرف این دارو به علت وجود انواع ویتامین‌های B ممکن است باعث تغییر رنگ ادرار هم بشود. البته این عوارض بسیار نادر است ولی در صورت مشاهده هرکدام از این نشانه‌ها مصرف دارو را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.

- هیرتامین یا شوگر بیر؟

دو محصول Hairtamin Advanced formula و پاستیل شوگر بیر هر دو کاملا گیاهی، ساخت کشور آمریکا، دارای مولتی ویتامین های مورد نیاز برای حفظ سلامت مو، پوست و ناخن هستند. برند هیرتامین در این محصول تمرکز خود را معطوف به مواردی از قبیل رویش مجدد، جلوگیری از ریزش و عدم موخوره در اثر کمبود ویتامین ها و کمک به رشد و حجم دهی موها کرده است. ضمن اینکه از قرص های هیرتامین بصورت دائم می توان استفاده کرد. اما پاستیل شوگر بیر مناسب برای تقویت رشد مو بوده و اغلب کسانی که دارای تار موهای نازک هستند یا موهایشان دیر بلند می شود از آن استفاده می کنند. توصیه کمپانی سازنده این محصول استفاده 6 ماهه از پاستیل ها بوده و پس از آن اعمال یک وقفه و مجدد استفاده 6 ماهه می باشد.

- هیرتامین Advanced Formula فقط برای خانم ها است؟

پیش تر به این صورت بود که هیرتامین قرمز برای خانم ها و هیرتامین مشکی برای آقایان بود. اما در محصول جدید این برند، هیرتامین Advanced Formula هم برای آقایان هم برای خانم ها کاربرد دارد. ضمن اینکه هیرتامین مشکی از سال 2021 دیگر تولید نمی شود.

- آیا می توان در کنار مصرف هیرتامین از مولتی ویتامین های دیگر هم استفاده کرد؟

قرص هیرتامین advanced formula قوی ترین محصول این برند بوده و از آنجایی که حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و تغذیه کننده از جمله ویتامین های A، B کمپلکس، C، D3، بیوتین، زینک، سلنیوم و … است شما را از مصرف هرگونه مکمل دیگری بی نیاز می سازد. البته اگر بدن شما به ویتامین K، آهن و کلسیم نیاز دارد، لازم است تا این مواد را در مکمل های دیگر یا مواد غذایی استفاده نمایید.

برخی از نظرات مصرف کنندگان قرص هیرتامین

الهام

من دو ماهه دارم هیرتامین مصرف می کنم و نتایجی که توی این مدت دیدم ایناست:

تقویت رشد مو و کاهش ریزش

درخشان کننده موها و خوش حالت شدن آنها

رشد زیر موهام و تارهای نازک جدید لابه لای موهام

مهدی

سلام. موقع سفارش بسته سوم یکمی تاخیر داشتیم و بین دروه مصرف تاخیر افتاد، اما مشکلی در تاثیرگذاری محصول نداشت و این برای من خیلی جالب بود

نازنین

من بعد از کرونا ریزش مو  شدید گرفتم و وسط سرم به صورت سکه ای خالی شد … از کپسول های هیرتامین استفاده کردم و خداروشکر تاثیرشم دیدم الان ریزش موهام قطع شده

اگر شما عزیزان هم تجربه استفاده از این محصول را دارید، نظر خود را در قسمت دیدگاه ها برای ما بنویسید، تا به دیگران در خرید این محصول کمک کنید.

سخن پایانی

هیرتامین قیمت خیلی عالی نیز دارد. این محصول ریزش مو، شکنندگی موها و امثال این مشکلات به دلایلی مثل کمبود پروتئین‌ها، رژیم غذایی اشتباه یا تغییرات هورمونی و حتی استرس به وجود آمده را کاملا درمان می کند. استفاده از قرص هیرتامین برای جلوگیری و بهبود این قبیل مشکلات بسیار مفید است؛ اما باید وظایف هرکدام را به ‌درستی بشناسیم مثلا اگر موهای شما از ریشه دچار شکستگی شده باشند یا موخوره زیادی داشته باشید، با خرید قرص هیرتامین و کامل کردن دوره مصرف  قادر به بهبود آن خواهند بود و وضعیت کلی موهای شما را بهبود می‌بخشند. سپس لازم است در کنار این محصول راه‌های مراقبت درست از موها را نیز بدانیم.

ظاهرا قرص هیرتامین بخاطر طبیعی بودن و بی ضرر بودنش گزینه خوبی برای رفع ریزش مو و ضخیم شدن موها می باشد، اما قبل از مصرف بهتر است با متخصص مو مشورت کنید.

دیدگاه جدیدی بگذارید

Filtered HTML

  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.

خالی

0 تومان