یکی از بهترین برندهای مراقبت پوستی معروف سراوه (CeraVe)

یکی از بهترین برندهای مراقبت پوستی معروف سراوه (CeraVe)

داستان سراوه (CeraVe) در سال 2005 پس از آن شروع شد که کارشناسان متوجه شدند بسیاری از بیماری‌های پوستی مانند آکنه، اگزما، پسوریازیس و پوست خشک همه یک چیز مشترک دارند؛ یک سد پوستی در معرض خطر،  CeraVe که با متخصصان پوست توسعه یافته است، خط کاملی از محصولات مراقبت از پوست را ارائه می دهد که حاوی سه سرامید ضروری تقویت شده با یک سیستم تحویل انقلابی برای کمک به بازگرداندن سد محافظ طبیعی پوست است. CeraVe  یک برند مراقبت از پوست صورت و بدن است و انواع محصولات مراقبتی مانند شوینده صورت، کرم مرطوب کننده، لوسیون بدن، ضد آفتاب و غیره را تولید می‌کند.

از زمان ورود به سواحل بریتانیا در سال 2018 ، این شرکت آمریکایی نیز به دلیل توصیه های طرفداران سرسخت خود در TikTok ، که از مصرف کنندگان عادی تا متخصصان پوست هستند، شاهد فروش موشکی نیز بوده است. بیشتر محصولات آن کمتر از 15 پوند است و چیزی متناسب با انواع پوست وجود دارد. در حالی که مجموعه کامل آن در ایالات متحده موجود است ، برای بریتانیایی ها لوازم ضروری روزمره بسیار ساده تری برای خرید وجود دارد. در نتیجه ، پرتابهای جدید CeraVe بسیار اندک است و آنها اغلب انتظارات زیادی را به دنبال دارند. در سال 2020 ، پاک کننده کرم به کف آن در نهایت تمیزکننده پاک کننده مرطوب کننده پرفروش خود بود. و 2021 همچنین اثبات شده است که یک زمان هیجان انگیز برای طرفداران مارک مراقبت از پوست بدون سر و صدا و بدون سر و صدا است، زیرا به تازگی از جدیدترین موارد اضافه شده به ترکیب خود رونمایی کرده است، یک سرم اسید هیالورونیک آبرسان.

در حال حاضر محصولات این برند در بیش از 88 کشور جهان، به طور مستقیم به دست مصرف کنندگان و طرافداران این برند، می رسند. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به استفاده از محصولات اورجینال برند سراوه علاقه مند می باشید، می توانید به صفحه این برند مراجعه فرمایید و باخیالی آسوده محصول مورد نظر خود را از فروشگاه آرایشی و بهداشتی دونا کازمتیک تهیه فرمایید.

لوگو شرکت سراوه cerave logo

تمامی محصولات مراقبت از پوست CeraVe از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، هر کدام از این محصولات که با سرامیدها فرموله شده‌اند تامین کننده بخشی ضروری از حفظ سلامت پوست می باشند. محصولات مراقبت از پوست سراوه که دارای سرامید هستند به حفظ و بازیابی سد طبیعی پوست کمک می‌کنند تا رطوبت پوست را بخوبی حفظ کنند

ویژگی های مهم سراوه (CeraVe)

تعداد محصول:

۹ عدد

کیفیت:

تضمین اصل بودن

محصول:

مشترک کشور انگلیس و کانادا

مناسب:

سنین ۱۶ سال به بالا (مناسب اقایان و بانوان)

مناسب:

انواع پوست، بیماری‌های پوستی مانند آکنه، اگزما، پسوریازیس و پوست خشک

حاوی:

3 سرامید ضروری و هیالورونیک اسید، فناوری MultiVesicular [MVE]

سراوه در سال 2005 توسط جمعی از متخصصان پوستی برای ارائه راه حل های ساده، مقرون به صرفه و در دسترس برای مراقبت از پوست ایجاد شده است و خط تولید محصولات مراقبت از پوست خود را با ترکیبی از سه سرامید ضروری (1 ، 3 و 6- II)، اسیدهای چرب و سایر لیپیدها توسعه داد. مجموعه سراوه با فناوری MultiVesicular [MVE] طراحی شده است تا سطح آبرسانی را در پوست به مدت 24 ساعت حفظ کند. این برند در سال 2006 سه محصول اصلی خود، کرم مرطوب کننده، لوسیون مرطوب کننده و آبرسان پاک کننده را عرضه کرد و امروزه طیف وسیعی از محصولات مراقبت های پوستی را برای انواع پوست ارائه می دهد. پایه محصولات این برند، ترکیب سرامیدها می باشد و به کمک آن راه حل های پیشرفته مراقبت از پوست را به وجود می آورد. برند CeraVe انواع محصولات مراقبت از پوست با کیفیت و استفاده از بهترین فرمولاسون را برای حفظ سلامت و بهبود پوست تولید می‌کند.

انواع محصولات مراقبت از پوست برند CeraVe

CeraVe انواع محصولات مراقبت از پوست با کیفیت و استفاده از بهترین فرمولاسون را برای حفظ سلامت و بهبود پوست تولید می‌کند. این محصولات شامل موارد زیر می‌شود:

- انواع شوینده صورت

- انواع پاک کننده آرایش (میسلار واتر‌ها)

- انواع کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان متناسب با انواع پوست 

- انواع کرم مرطوب کننده و لوسیون بدن

- ضد آفتاب‌ها

- انواع سرم‌های مراقبتی

- و غیره.

مهم نیست که کدام محصول مراقبت از پوست CeraVe را انتخاب می‌کنید، هر کدام با سرامیدها فرموله شده‌اند که بخشی ضروری از یک مانع پوستی سالم هستند. محصولات مراقبت از پوست که دارای سرامید هستند به حفظ و بازیابی سد طبیعی پوست کمک می‌کند تا رطوبت را حفظ کند و مواد محرک را از بین ببرد. شما می‌توانید انواع محصولاتCeraVe  را با ضمانت اصالت کالا و بالاترین کیفیت از فروشگاه دونا کازمتیک خریداری کنید.

محصولات شرکت سراوه cerave

معرفی محصولات برند CeraVe

در ادامه قصد داریم چند محصول برند CeraVe به شما معرفی کنیم پس لطفا تا انتها با همراه ما شوید:

- شوینده(پاک کننده) مرطوب کننده سراوه  CeraVe Nemlendiren Temizleyici:

شوینده مرطوب کننده سراوه مخصوص پوست های نرمال و خشک محصول کشور آمریکا، یک شوینده صورت دو کاره است. این محصول به خوبی آلودگی ها و ناخالصی ها و چربی اضافی پوست را برطرف کرده و آن را تمیز می کند. همچنین به دلیل داشتن 3 سرامید ضروری و هیالورونیک اسید پوست را آبرسانی و مرطوب می کند. پاک کننده و مرطوب کننده پوست سراوه همچنین به بازیابی و ترمیم سد محافظ پوست و حفظ سطح رطوبت طبیعی پوست کمک می نماید. 

پاک کننده مرطوب کننده  CeraVe برای پوست های معمولی و خشک: ضرورت شستشوی روزانه پوست بر کسی پوشیده نیست. پاک نمودن آلودگی ها و شستن روزانه پوست اولین قدم در روتین های پوستی می باشد که به آماده سازی پوست برای جذب سایر محصولات مراقبتی کمک می کند. از طرفی دیگر نیز مانع ایجاد مشکلات پوستی، تیرگی، کدری، جوش و... می شود. شوینده صورت Cerave Hydrating Cleanser یک شوینده ملایم برای پوست های نرمال و خشک است. این شوینده همچنین برای صورت و بدن قابل استفاده بوده و برای استفاده کودکان و بزرگسالان مناسب است. 

شوینده مرطوب کننده مخصوص پوست نرمال و خشک سراوه: پاک کننده آبرسان سراوه دارای بافت کرمی و بدون کف می باشد. این شوینده رطوبت را به دام می اندازد و به محافظت از پوست در برابر خشکی کمک می کند. این شوینده پوست را به آرامی و بدون خشک کردن آن و آسیب رساندن به سد پوست تمیز می کند. در عین حال سطح رطوبت پوست را از اولین استفاده افزایش می دهد. شوینده آبرسان سراوه غیر کومدوژنیک است و منافذ را مسدود نمی کند. این محصول بر اساس دانش و نیازهای مشخص شده توسط متخصصان پوست تولید شده است. همچنین با فرمول بدون عطر خود برای پوست های حساس نیز مناسب می باشد.

ویژگی های محصول:

- پاک کننده کامل آلودگی ها و ناخالصی ها و چربی اضافی پوست 

- حاوی 3 سرامید ضروری و هیالورونیک اسید 

- آبرسانی و مرطوب کننده پوست 

- بازیابی و ترمیم سد محافظ پوست و حفظ سطح رطوبت طبیعی آن

- دارای بافت ملایم، کرمی و بدون کف 

- محافظت از پوست در برابر خشکی

- افزایش سطح رطوبت پوست از اولین استفاده 

- بدون خشک کردن و آسیب رساندن به پوست 

- غیر کومدوژنیک و بدون مسدود کردن منافذ پوستی

- ساخته شده توسط متخصصان پوست 

- فاقد عطر و مناسب برای پوست های حساس

- مناسب برای استفاده کودکان و بزرگسالان 

- قابل استفاده برای صورت و بدن 

- مناسب برای پوست های نرمال و خشک

- حجم: 473 و 236 میلی لیتر

مواد موثر شوینده سراوه: فرمولاسیون این شوینده حاوی 3 سرامید ضروری و اسید هیالورونیک می باشد که سبب مرطوب شدن و ترمیم سد محافظ پوست می شود. همچنین اسید هیالورونیک یک آبرسان قوی بوده و به افزایش سطح رطوبت طبیعی پوست کمک می کند.

شوینده چندکاره سراوه مدل هیدرتینگ Cerave Hydrating Facial Cleanser معروف به پرفروشترین شوینده جهان، برنده بیش از ۱۸ جایزه زیبایی از جمله Allure یکی از محبوب ترین محصولات پوستی جهان، دقت کنید که این شوینده به دلیل بافت کِرِم مانندش، ممکن است هنگام شستشو، کف زیادی ایجاد نکند که این امری طبیعی است. یک پاک کننده می تواند آلودگی، آرایش و سایر مواد زائد را از بین ببرد، اما یک پاک کننده آبرسان، مانند شوینده سراوه ، می تواند همه این کارها را انجام دهد و همزمان پوست را آبرسانی کند بدون اینکه به سپر محافظتی طبیعی پوست آسیب بزند و از بین ببرد یا رطوبت طبیعی پوست را پاک کند (اکثر شوینده های غیر استاندارد و قوی، با خشک کردن پوست و گرفتن رطوبت و لایه محافظتی آن، موجبات پیری و چین و چروک پوست را فراهم می کنند) این شوینده، منافذ باز پوست را با تمیز کردن و دفع آلودگی از آنها، کوچک و درمان می کند. با توجه به بافت ملایم و کرم مانندش، التیام بخش است و مانند دیگر شوینده ها موجب التهاب و خشکی و حساسیت نمی شود. تمام آلودگی ها و مواد آرایشی شیمیایی که باعث التهاب و جوش و لک روی پوست می شوند را پاک می کند. به پوست نرمی و درخشش بسیار زیبایی می دهد. پاک کننده صورت CeraVe Hydrating  که توسط متخصصان پوست در لابراتور های شرکت محبوب سراوه ساخته شده است. شوینده آبرسان سراوه یک شوینده ملایم صورت با موادی مانند سرامیدها و اسید هیالورونیک است که برای بازگرداندن سد محافظتی طبیعی پوست که از پیری جلوگیری می کند و برای کمک به حبس و ماندگاری شدن رطوبت در پوست کار می کند. این شوینده دارای هیالورونیک اسید می باشد(مهمترین عامل آبرسانی پوست) که در همکاری با تکنولوژی MVE Delivery Technology یک فرمول ترکیبی چند شاخه ایجاد می کنند که پوست را تا ۲۴ ساعت و به مرور آبرسانی می کند(تکنولوژیMVE  سیستمی است که مختص برند سراوه می باشد و به وسیله آن، ذرات هیالورونیک اسید آبرسان، به مرور و به نوبت در طول روز و شب به عمق پوست می روند و پوست را آبرسانی می کنند) شوینده هیدرتینگ سراوه برای پاکسازی و طراوت پوست بدون از بین بردن رطوبت پوست یا ایجاد احساس سفتی و خشکی و کرختی در پوست، طراحی شده است. همچنین دارای سرامید می باشد که به حبس و افزایش میزان آبرسانی پوست در پلاک های پوستی کمک می کند که در نتیجه آن پوست صورت همیشه پُرتر و سفت تر به نظر می رسد. همچنین هیالورونیک اسید و سرامید از عوامل اصلی در درمان چین و چروک و پیشگیری از پوست هستند‌. غیر کمدوژنیک، فاقد حساسیت، بافت بسیار ملایم و کرم مانند، مناسب پوستهای خشک، نرمال، مختلط رو به خشک و پوست های کم آب و حساس، مناسب سنین ۱۶ سال به بالا و مناسب بانوان و آقایان می باشد.

 شوینده صورت CeraVe  (مدل Hydrating FacialCeraVe Hydrating Facial Cleanser For Normal To Dry Skin)

ویژگی‌های محصول :

- برنده بیش از 18 جایزه زیبایی از جمله Allure

- از پرفروش‌ترین شوینده های جهان

- غیر کمدوژنیک

- فاقد حساسیت

- بافت بسیار ملایم و کرم مانند

- مناسب آقایان و بانوان

- مناسب سنین 16+

- حاوی هیالورونیک اسید و سرامید

- مناسب پوست خشک،نرمال، مختلط رو به خشک

- مناسب پوست کم آب و حساس

- کمک به حفظ رطوبت پوست

- درمان منافذ باز پوستی

- آبرسانی پوست

نحوه استفاده شوینده های CareVe

نحوه استفاده شوینده های CareVe : مقداری از شوینده مرطوب کننده سراوه را بر روی پوست مرطوب خود با حرکات دایره ای ملایم ماساژ دهید. سپس آبکشی کنید. این شوینده برای استفاده صورت و بدن مناسب بوده و دور چشم ها استفاده نشود. در صورت تماس با چشم نیز آن را با آب فراوان بشویید.

 

شوینده چندکاره سراوه مدل هیدرتینگ Cerave Hydrating Facial Cleanser

نقد و بررسی شوینده مرطوب کننده سبز سراوه: پس از شناخت کامل مشخصات محصول بر اساس ادعای کمپانی سازنده، در این قسمت به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. این محصول یک پاک کننده ملایم، مرطوب کننده و غیر تحریک کننده برای پوست است. همچنین در حالی که این شوینده پوست را کاملا تمیز می کند، احساس نرمی و رطوبت نیز به جا می گذارد. پاک کننده مرطوب کننده CareVe بسیار موفق عمل می کند. زیرا از طرفی پوست را به راحتی از آلودگی و چربی پاک می کند. از طرفی دیگر نیز آن را مرطوب می سازد. بنابراین با فراهم کردن تعادل رطوبت، پوست را نرم و لطیف و صاف می کند. این شوینده برای پوست های خشک یک انتخاب ایده آل است. چرا که به محض استفاده احساس می کنید پوستتان عاری از هرگونه آلودگی و خشکی می باشد. این شوینده کف نمی کند و به این دلیل باعث می شود که پوست را راحت تر ماساژ دهید. محصولات این برند همچنین توسط پزشکان و متخصصان به پوست های خشک و حساس توصیه می شود. بسیاری از افراد بیان کردند که از وقتی شروع به استفاده از این پاک کننده مرطوب کننده کرده اند، شاهد بهبود مرحله به مرحله پوستشان بودند. این محصول خشکی و کدری پوست را نیز به خوبی برطرف می نماید. به طوری که بعد از استفاده، گاهی حتی نیازی به آبرسانی پوست احساس نمی کنید. بنابراین مصرف آن را به تمام افراد دارای پوست های خشک و نرمال توصیه می کنیم.

 فوم شستشوی صورت برای پوست نرمال و چرب سراوه CeraVe

- فوم شستشوی صورت برای پوست نرمال و چرب سراوه CeraVe :

 انتخاب یک شوینده مناسب برای مراحل پاکسازی روتین پوست، بسیار مهم است. چون استفاده از شوینده‌های نامناسب مانند صابون‌ها یا شوینده‌های قلیایی، باعث برهم‌زدن اسیدیته پوست یا از بین بردن سبوم طبیعی آن می‌شوند. حتی اگر پوست مختلط یا چربی داشته باشید، یک شوینده نامناسب با سورفاکتانت بیش از حد، باعث می‌شود پوست بعد از شستشو بلافاصله احساس خشکی و کشیدگی کند. به دنبال آن، پوست برای جبران این مشکل میزان بیشتری از سبوم (چربی طبیعی پوست) را تولید می‌کند و فورا چرب می‌شود. برای جلوگیری از این مشکل باید حتما از شوینده‌های مناسب که با استاندارد و تخصص لازم متناسب با پوست ما تولید شده‌اند، استفاده کنیم. فوم شستشوی صورت سراوه برای پوست نرمال تا چرب، دقیقا یک شوینده ایده‌آل برای پوست خواهد بود. محصول حاوی اسید هیالورونیک، سه نوع سرامید ضروری و نیاسینامید بوده که سبب آبرسانی و شفافیت پوست می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این فوم شستشو می‌توان به ضد آکنه بودن، ضد حساسیت بودن و کوچک‌ کردن منافذ باز اشاره کرد. محصولات برند سراوه (CeraVe) متناسب با انواع پوست و توسط متخصصان پوست حرفه‌ای طراحی و تولید می‌شوند. این برند یک پاک‌کننده ژلی را برای شستشوی پوست‌های نرمال، مختلط و چرب طراحی کرده که یک فوم با قدرت تمیزکنندگی ملایم ولی موثر، ایجاد می‌کند. از این محصول می‌توان علاوه‌بر شستشوی پوست صورت، برای شستشوی بدن نیز استفاده نمود. متخصصان پوست سراوه برای این ژل، یک بافت سبک و غیرچرب را در نظر گرفته‌اند که در تماس با آب و مالش روی دست‌ها، کف نرم و ملایمی درست می‌کند. کف درست شده به‌ آرامی و بدون آسیب‌زدن به سبوم طبیعی یا سد محافظتی پوست، ذرات چربی، آلودگی و آرایش اضافی را از بین می‌برد. از آنجایی که این فوم شستشوی صورت سراوه در سد پوست اختلالی ایجاد نمی‌کند، باعث ترشح دوباره و افراطی سبوم بعد از شستشو نیز نخواهد شد. این محصول به‌ طوری طراحی شده که افرادی با پست حساس، تحریک ‌پذیر و مستعد آتوپیک نیز بتوانند از آن استفاده کنند. زیرا در فرمول آن از عطر و رایحه خاص یا ترکیبات کومدوژنیک که باعث مسدود شدن منافذ و ایجاد جوش می‌شوند، استفاده نمی‌شود. بلکه حاوی ترکیبات غیرچرب، ضدحساسیت و غیرمحرک بوده و حتی انجمن ملی اگزما (NEA) نیز از آن حمایت می‌کند. شوینده فومی پوست نرمال و چرب سراوه حاوی سه ماده موثره بسیار مفید برای پوست است؛ هیالورونیک‌اسید لایه‌های سطح و عمق پوست را به‌خوبی آبرسانی می‌کند. سه نوع سرامید ضروری (1, 3, 6- II) که سد محافظتی پوست را تقویت می‌کنند. سرامیدها مرطوب‌کننده‌های طبیعی پوست هستند که باعث چرب‌شدن آن نشده و با پوست چرب و مستعد جوش نیز سازگار هستند. این ترکیبات به‌همراه سومین ماده موثره یعنی نیاسینامید، از خشکی پوست جلوگیری می‌کنند. نیاسینامید یا ویتامین B3 به متعادلسازی چربی پوست و کاهش منافذ باز نیز کمک می‌کند. همچنین بافت پوست را ترمیم می‌کند تا لکه‌ها، جای جوش و ناصافی‌ها برطرف شوند.

 فوم شستشوی صورت برای پوست نرمال و چرب سراوه CeraVe

ویژگی‌های محصول:

- پاکسازی ملایم و موثر آلودگی، چربی، سبوم اضافی و ذرات مواد آرایشی

- آبرسان و مرطوب کننده برای جلوگیری از دهیدراته شدن پوست

- حاوی اسید هیالورونیک، سه نوع سرامید ضروری و نیاسینامید (B3)

- دارای فرمولاسیون ملایم، ضد حساسیت و غیر آکنه‌زا

- فاقد عطر و رایحه، ترکیبات تحریک‌کننده و مواد کومدوژنیک

- تقویت سد محافظتی طبیعی پوست

- قابل استفاده برای شستشوی بدن و صورت

- مناسب برای پوست‌های نرمال، مختلط و چرب

- قابل استفاده برای پوست حساس و تحریک‌پذیر

- متعادلسازی چربی تولید شده توسط پوست

- روشن کننده پوست، ترمیم بافت و ضد منافذ باز

- تولید شده و توسعه یافته توسط متخصصان پوست

- باعث ایجاد جوش و آکنه یا چرب‌ترشدن پوست نمی‌شود

- مناسب سنین 15 سال به بالا

- مناسب آقایان و بانوان

نحوه استفاده از فوم شستشوی صورت برای پوست نرمال و چرب سراوه CeraVe

نحوه استفاده: بعد از پاک کردن آرایش خود با میسلارواتر یا محصولات مشابه، دوبار در شبانه روز از فوم شستشوی صورت سراوه (Cerave) برای شستشوی صورت استفاده کنید. پوست دست و صورت خود را با آب ولرم خیس کنید. مقدار مناسب از شوینده را برداشته و در کف دست، با فوم کف درست کنید. حالا کف درست شده را با حرکات آرام و دورانی روی پوست ماساژ دهید تا تمام آلودگی‌ها را به خود جذب کند. در انتها پوست صورت را کاملا آبکشی کرده و در پایان از تونر استفاده کنید. شوینده فومی پوست نرمال و چرب سراوه باعث ایجاد احساس خشکی و سفتی در پوست بعد از شستشو، نمی‌شود و خاصیت آبرسانی دارد. اما استفاده از آبرسان و مرطوب کننده متناسب با نوع پوست بعد از این شستشو، همچنان مفیدو لازم است.

 فوم شستشوی صورت برای پوست نرمال و چرب سراوه CeraVe

- کرم مرطوب کننده صورت و بدن سراوه  Cerave:

کرم مرطوب کننده حاوی سرامید سراوه  (CeraVe) برای پوست خشک و بسیار خشک تولید شده است. این محصول با تمرکز بر آبرسانی و کمک به پوست در حفظ و نگهداری رطوبت، خشکی آن را کاملا برطرف می‌کند. این لوسیون آبرسان پوست خشک سراوه برای پوست صورت و بدن قابل استفاده است. همچنین از آنجایی که فاقد عطر و ترکیبات کومدوژنیک است، حتی آن‌هایی که پوست حساس دارند نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. در پوست‌های خشک چه به طور طبیعی و چه به دلیل آسیب‌دیدن دهیدراته شده باشند، معمولا سد محافظتی طبیعی پوست ضعیف یا دچار اختلال شده است. این ضعف باعث می‌شود رطوبت درون پوست به راحتی از سطح آن تبخیر شده و کم آبی و خشکی، پوست را دچار بحران کند. کم آبی ظاهر پوست را به شدت تحت تاثیر قرار داده و باعث پوسته‌پوسته‌شدن، حساسیت، پیدایش خطوط یا چین و چروک‌ها، پیری زودرس، احساس کشیدگی شده و حتی آرایش روی پوست را دچار حالتی غیرطبیعی می‌کند. برای مراقبت از این نوع پوست، استفاده از آبرسان‌ها و مرطوب کننده‌های قدرتمند مورد نیاز است. مرطوب کننده حاوی سرامید سراوه محصولی است که نه تنها رطوبت مورد نیاز پوست شما را تامین می‌کند، بلکه سد محافظتی آن را تقویت می‌کند تا عملکرد پوست در نگهداری رطوبت، بهتر شود. استفاده مداوم از این کرم موجب افزایش شادابی و انعطاف پذیری پوست می شود.

ویژگی های محصول:

- آبرسان و مرطوب کننده قوی پوست دهیدراته

- کمک به حفظ رطوبت در پوست تا ۲۴ ساعت

- مناسب برای پوست خشک و خیلی خشک

- تقویت و ترمیم کننده سد محافظتی پوست

- دارای بافت سبک و غیر چرب

- جذب سریع و راحت در چند ثانیه

- قابل استفاده برای صورت و بدن

- مناسب برای استفاده‌ی روزانه

- غنی شده با هیالورونیک اسید، انواع سرامید و ویتامین E

- ساخته شده توسط متخصصان پوست

- فرمولاسیون فاقد عطر (Fragrance-free)

- بدون ترکیبات کومدوژن‌زا (Non-Comedogenic)

- قابل استفاده برای پوست‌های حساس

 کرم مرطوب کننده صورت و بدن سراوه  Cerave 

- لوسیون آبرسان پوست خشک سراوه (CeraVe):

برند سراوه (CeraVe) این لوسیون آبرسان و مرطوب کننده‌ی خود را بطور تخصصی و با کمک متخصصان پوست، برای پوست‌های خشک و بسیار خشک تولید کرده است. این محصول یک مرطوب‌کننده روزانه با بافتی سبک و غیرچرب است که برای استفاده روی پوست صورت و بدن، مناسب خواهد بود. توانایی رطوبت‌رسانی محصول بالا بوده و کاملا پوست کم آب و خشک را هیدراته می‌کند. مرطوب کننده حاوی سرامید سراوه یک سیستم مغذی و آبرسان موثر را ارائه می‌دهد که نه تنها در لحظه استفاده از لوسیون، بلکه در تمام طول روز (۲۴ ساعت) آینده ادامه دارد. چون از فناوری MVE (که توسط سراوه اختراع و ثبت شده) استفاده می‌کند. این تکنولوژی می‌تواند به مرور و در طول روز، ترکیبات مغذی و مرطوب‌کننده را برای جذب در پوست، آزاد کند. بنابراین آبرسانی و تقویت بطور ممتد ادامه پیدا می‌کند. در فرمولاسیون غنی این محصول، از هیالورونیک اسید استفاده شده که پتانسیل بالایی برای جذب آب دارد. هر مولکول هیالورونیک‌اسید می‌تواند تا ۱۰۰۰۰ برابر وزن خود، به مولکول‌های آب متصل شود. بنابراین با نفوذ در پوست، رطوبت را به دنبال خود می‌کشاند تا پوست را آبرسانی کند. از سه نوع سرامید ضروری (شامل سرامیدهای ۱, ۳, 6- II) نیز در این کرم استفاده شده است. سرامیدها از اجزای طبیعی پوست هستند که سد محافظتی ضعیف یا تخریب‌شده‌ی پوست را ترمیم و تقویت می‌کنند. بازیابی سد پوست باعث می‌شود بهتر بتواند رطوبت درون خود را حفظ کند. بنابراین لوسیون آبرسان پوست خشک سراوه علاوه‌ بر رطوبت‌رسانی، به نگهداری بهتر آب درون پوست نیز کمک می‌کند. در تولید این محصول از عطر و رایحه افزودنی و همچنین ترکیبات کومدوژنیک استفاده نشده است. به‌همین دلیل باعث تحریک و حساسیت، ایجاد جوش و آکنه و مسدودشدن منافذ نمی‌شود. این لوسیون سریع جذب شده، باعث احساس چربی روی پوست نشده و به آن احساس طراوت و سبک ‌بودن می‌بخشد.

 لوسیون آبرسان پوست خشک سراوه (CeraVe)

ویژگی‌های مرطوب کننده حاوی سرامید سراوه  (Cerave):

- آبرسان و مرطوب کننده قوی پوست دهیدراته

- کمک به حفظ رطوبت در پوست تا ۲۴ ساعت

- مناسب برای پوست خشک و خیلی خشک

- تقویت و ترمیم کننده سد محافظتی پوست

- دارای بافت سبک و غیر چرب

- جذب سریع و راحت در چند ثانیه

- قابل استفاده برای صورت و بدن

- مناسب برای استفاده‌ی روزانه

- غنی شده با هیالورونیک اسید، انواع سرامید و ویتامین E

- ساخته شده توسط متخصصان پوست

- فرمولاسیون فاقد عطر (Fragrance-free)

- بدون ترکیبات کومدوژن‌زا (Non-Comedogenic)

- قابل استفاده برای پوست‌های حساس

نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده صورت و بدن پوست خشک سراوه: در مراحل روتین پوست یا در مواقع مورد نیاز، مقدار کافی از لوسیون مرطوب کننده حاوی سرامید سراوه را برداشته و روی پوست ماساژ دهید تا جذب شود.

تفاوت کرم و لوسیون سراوه cerave

- کرم مرطوب کننده چند کاره CeraVe مناسب انواع پوست(CeraVe Moisturizing Cream Daily Face And Body Moisturizer):

مرطوب کننده چند کاره سراوه ( Cerave moisturizing cream) برنده بیش از بیست جایزه زیبایی می باشد، برنده جایزهAllure، برنده جایزه Inspire beauty از دیلی میل، برنده tara beauty awards، دارای رکورد فروش جهانی، این کرم حاوی سه فاکتور اساسی پوست یعنی سرامید برای جوانسازی و لیفتینگ هستش که موجب کشش بیشتر پوست می شود، و هیالورونیک اسید که برای‌ آبرسانی و شفاف کردن پوست و درخشندگی پوست کاربرد دارد و آمینو برای کمک بیشتر در لیفتینگ و کشش پوست می باشد. اما مهمترین ویژگی این کرم که باعث می شود با یک بار زدن تا ۲۴ ساعت اثربخشی داشته باشد. یعنی تکنولوژیMVE هستش که موجب رها سازی ذرات داخل بافت محصول به نوبه و به صورت کنترل شده باشد و داخل سلول نفوذ کنند و این فرایند ۲۴ ساعت طول می کشد، این محصول رکورد فروش جهانی دارد، به عنوان زیرساز و پرایمر آرایشی مناسب می باشد، التهاب پوست و خارش و اگزمای پوست رو‌ درمان می کند (تایید شده توسط انجمن ملی اگزما آمریکا و آلمان)همچنین این محصول به عنوان پرایمر در بین میک‌آپ آرتیست ها بسیار محبوبه و بافت بی نظیری دارد، پوست رو برای آرایش یکدست آماده می کند. پوست رو شفاف و یکدست می کند، رطوبت مورد نیاز پوست رو تامین می کند، مناسب انواع پوست، مناسب سنین ۱۶ سال به بالا و مناسب آقایان و بانوان می باشد.

 کرم مرطوب کننده چند کاره CeraVe مناسب انواع پوست(CeraVe Moisturizing Cream Daily Face And Body Moisturizer)

ویژگی‌های محصول :

- مرطوب کننده چند کاره سراوه

- برنده بیش از بیست جایزه زیبایی

- برنده جایزه Allure

- برنده جایزه Inspire Beauty از دیلی میل

- برنده Tara Beauty Awards

- دارای رکورد فروش جهانی

- سرامید برای جوانسازی

- هیالورونیک اسید برای‌آبرسانی

- آمینو برای لیفتینگ و کشش پوست

- ماندگاری 24 ساعت

- مناسب به عنوان زیرساز و پرایمر آرایشی

- درمان التهاب و خارش

- درمان اگزمای پوست

- تامین رطوبت مورد نیاز پوست

- مناسب برای تمام سنین

- پوست رو شفاف و یکدست می کند

- مناسب انواع پوست

- بافت کرمی

نحوه استفاده: یک الی دو بار در روز مصرف شود، ابتدا پوست صورت خود را با شوینده مناسب بشویید و سپس مقدار مناسب از این محصول را روی پوست صورت ماساژ دهید. برای بدن نیز روزی دو الی سه باز مصرف گردد.( تذکر:به اطراف چشم زده نشود)

لوسیون مرطوب کننده روزانه سراوه cerave

- سرم هیالورونیک اسید مرطوب کننده  CeraVe:

همانطور که از نام محصول مشخص است ، این ماده حاوی اسید هیالورونیک است که یک اسید غیر لایه بردار است و می تواند 1000 برابر وزن خود را در آب نگه دارد. این به طور طبیعی در پوست یافت می شود اما تولید ما با افزایش سن کاهش می یابد. هر کس با هر نوع پوست می تواند از اضافه کردن آن به برنامه معمول خود در صورت کمبود آب بدن سود ببرد. این کار برای جذب و حفظ رطوبت و در عین حال احساس نرمی پوست کار می کند. فرمول سرم سبک تر از اکثر کرم های آبرسان است و در نتیجه، می تواند به همان خوبی روی پوست های چرب مانند پوست های خشک و حساس باشد. شما همچنین سرامیدها و ویتامین B5 را در فرمول پیدا خواهید کرد. نوع اول برای جلوگیری از اتلاف آب و محافظت در برابر متجاوزان محیطی، یک لایه محافظ روی پوست ایجاد می کند. درست مثل اسید هیالورونیک، سرامیدها به طور طبیعی در بدن تولید می شوند اما با افزایش سن و به دلیل عوامل دیگر مانند آسیب اشعه نور خورشید کاهش می یابند و کاهش آنها می تواند منجر به خشکی و تحریک شود. ویتامین B5، همچنین به عنوان اسید پانتوتنیک شناخته می شود، به پوست شما کمک می کند تا آب بیشتری را حفظ کند تا نرمی و خاصیت ارتجاعی خود را بهبود بخشد، اغلب دارای یک اثر چاق کننده است که می تواند ظاهر خطوط ریز و چین و چروک را کاهش دهد. در برداشت های اول ، محصول بلافاصله با اسید هیالورونیک دیگری که ما امتحان کرده ایم متفاوت است، آنها اغلب مایعات بی رنگ و گل آلود در بطری های قطره چکان پیپت هستند. با این حال، این یک لوله پمپ وجود دارد که یک کرم سفید مات را پخش می کند که به نظر نمی رسد با مرطوب کننده معمولی ما باشد. از آنجا که سرم است، لازم است قبل از مرطوب کننده آن را روی پوست تمیز قرار دهید، و ما دریافتیم که یک پمپ به اندازه کافی برای پوشاندن تمام صورت ما کافی است. این بافت مانند یک سبک هیبریدی و کرم ژل مانند است، اما جذب آن بسیار سریع است بدون اینکه پوست حالت چسبناک ، بیش از حد مرطوب یا چسبناک داشته باشد. این امر فوراً هموارتر می شود، صورت ما ساعت ها پس از استفاده مانند پوست کودک احساس نرمی می کنید و یک بوم عالی برای پایه ما ایجاد می کند. در طی چند روز، با استفاده از آن صبح و عصر، تفاوت زیادی در بافت مشاهده کردیم، به خصوص روی گونه های ما که مستعد خشکی هستند. در عوض، منطقه به تدریج نرم و نرمتر می شود و درخششی طبیعی و سالم به ظاهر طبیعی می بخشد که قبلا مدتهاست در اثر قفل شدن از دست داده بودیم. نتایج شدید یا تغییر دهنده زندگی نبودند، اما CeraVe ادعا نمی کند که چنین خواهد شد، مارک تجاری آن را یک سرم مقدماتی می نامد، و ما نمی توانیم بیشتر با این ارزیابی موافقت کنیم. از آنجایی که تمامی محصولات سراوه توسط متخصصات پوستی تولید می شوند، فرمولاسیون این محصول ویژگی های بسیار خوب و منحصر به فردی دارد. ۳ سرامید ضروری طبیعی پوست، مهم ترین مواد موجود در این سرم مرطوب کننده هستند که باعث شده اند استفاده از این سرم نه تنها رطوبت و آب مورد نیاز پوست را تامین کند. بلکه باعث افزایش سلامت و کیفیت سد طبیعی پوست گردد. از دیگر ویژگی های خوب این فرمولاسیون می توان به حفظ رطوبت و آب موجود در پوست، عدم برخورداری از سولفات، پارابن و… همچنین عدم ایجاد احساس چربی بر روی پوست و… اشاره کرد. غیر کمدوژنیک بودن نیز از جمله ویژگی های دیگر بسیار خوب این فرمولاسیون می باشد. غیر کمدوژنیک بودن، یعنی اینکه این کرم به هیچ عنوان باعث ایجاد جوش، اکنه و… بر روی پوستتان نمی شود. حتی به میزان کمی از ایجاد آن ها جلوگیری می کند.

 سرم هیالورونیک اسید مرطوب کننده  CeraVe

ویژگی های محصول:

- مغذی برای پوست

- تامین کننده رطوبت و آب مورد نیاز پوست

- تقویت کننده سد طبیعی پوست

- محافظت از سد خارجی پوست در برابر آسیب های خارجی

- حفظ روطوبت و آب موجود در پوست تا ۲۴ ساعت

- دارای فرمولاسیونی غیر کمدوژنیک

- فاقد رایحه مصنوعی و پارابن

- حاوی ۳ سرامید مورد نیاز پوست و ویتامین  B5

- مناسب استفاده برای پوست های خشک و خیلی خشک

- ایده آل برای استفاده روزانه

- قابل استفاده برای پوست صورت

- تولید شده توسط متخصصات پوست

نحوه استفاده: روزی دو مرتبه صبح و شب پس از شست و شو استفاده شود. نکات مهم در مورد این سرم مرطوب کننده و آبرسان سراوه:

- از این سرم سراوه تنها بر روی پوست تمیز استفاده نمایید.

- برای دریافت بهترین نتیجه، توصیه می کنیم به صورت روزانه از این سرم مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید.

- استفاده از این سرم مرطوب کننده و آبرسان با توجه به ترکیباتی که دارد برای کودکان مناسب نیست. از این رو دور از دسترس کودکان از این کرم مرطوب کننده نگهداری فرمایید.

- این سرم مرطوب کننده و آبرسان سراوه در حجم ها مختلفی تولید شده است. توجه داشته باشید محصولی که هم اکنون در حال مشاهده آن هستید، سرم مرطوب کننده و آبرسان پوست خشک و خیلی خشک سراوه با حجم ۳۰ میلی لیتر می باشد.

 سرم هیالورونیک اسید مرطوب کننده  CeraVe

- آب پاک کننده میسلار سراوه (CeraVe Micellar Cleansing Water  ):

آب پاک کننده میسلار سراوه (CeraVe Micellar Cleansing Water  ) یک آب میسلار برای همه پوست ها از جمله حساس ترین پوست ها است، زیرا فرمول ملایم آن فاقد عطر یا مواد مضر شناخته شده می باشد. فرمول شفاف و وگان این محصول هر گونه ناخالصی یا آرایش را از بین می برد و از نظر پوست و چشم آزمایش شده است تا اطمینان حاصل شود که حتی برای افراد با چشم های حساس نیز مناسب است.

 آب پاک کننده میسلار سراوه (CeraVe Micellar Cleansing Water  )

 ویژگی های محصول:

- حاوی سرامیدهای 1، 3 و 6-II که سبب ترمیم سد پوستی می شوند.

- حاوی هیالورونیک اسید (پر کننده و رفع چروک و خطوط) که قادر است تا 1000 برابر وزن خود را در آب حفظ کند و پوست را هیدراته نگه دارد.

- حاوی گلیسیرین و نیاسینامید که موجب محافظت و آبرسانی از پوست می شوند.

- پاک کننده و شوینده، ضد پیری، مرطوب کننده و آبرسان (هیدارتاسیون)، بازسازی و ترمیم کننده، محافظت کننده.

- مناسب پوست خشک، پوست خیلی خشک، پوست حساس، پوست جوش دار، پوست چرب، پوست معمولی، پوست مختلط، پوست دهیدراته.

- بدون محدودیت سنی.

- مناسب بانوان و آقایان.

نحوه استفاده: آب پاک کننده میسلار CeraVe را روی یک پد پنبه ای بمالید و هرگونه ناخالصی را پاک کنید. این کار را تکرار کنید تا پنبه تمیز شود. نیازی به آبکشی نیست.

نحوه استفاده آب پاک کننده میسلار سراوه (CeraVe Micellar Cleansing Water  )

- ضد آفتاب و مرطوب کننده SPF25 سراوه :

استفاده از مرطوب‌کننده‌ها و ضد آفتاب‌ها در برنامه مراقبت از پوست روزانه‌ی ما بسیار لازم است. چون این محصولات از پوست ما در برابر آسیب‌های مهم ناشی از خشکی و امواج مضر نور UV خورشید محافظت می‌کنند. یافتن این محصولات برای پوست‌های حساس که سد محافظتی طبیعی پوستشان ضعیف شده یا آسیب‌دیده، کار چندان راحتی نیست. اگر به‌دنبال یک محصول چندکاره آبرسان و مرطوب‌کننده دارای SPF هستید که با پوست‌های حساس و تحریک‌پذیر نیز سازگار باشد، امتحان‌کردن ضد آفتاب و مرطوب کننده SPF25 سراوه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصول توسط برندسراوه (CeraVe) و برای مراقبت و محافظت روزانه از پوست‌های نرمال تا خشک، به‌خصوص پوست‌های حساس طراحی شده است. این لوسیون مرطوب‌کننده صورت، دارای بافتی سبک است که پوست را آبرسانی می‌کند. همچنین از آن در برابر آسیب ناشی از امواج نور فرا بفنش خورشید، محافظت می‌کند. از طرفی حاوی ترکیبات ویژه‌ای است که به ترمیم سد محافظتی پوست کمک می‌کنند. این محصول می‌تواند به‌عنوان یک کرم ضد آفتاب روزانه و سبک استفاده شود. چون با داشتن فاکتور محافظتی SPF 25 از پوست صورت در برابر طیف وسیع اشعه‌های مضر UVA و UVB محافظت می کند. این ضد آفتاب و مرطوب کننده SPF25 سراوه حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده‌ای است که از خشک و دهیدراته‌شدن پوست جلوگیری می‌کنند. در تولید این لوسیون ترکیباتی بکاربرده شده که کمک می‌کنند پوست صورت به مدت ۲۴ ساعت هیدراته و راحت بماند. فیلترهای ضدآفتاب آن اجازه نمی‌دهند نور خورشید در طول روز به پوست آسیب بزند و مواد فعال دیگری سد محافظتی طبیعی پوست را بازسازی و تقویت می‌کنند. بافت محصول، لطیف ولی سبک و غیر چرب است که به‌راحتی روی پوست پخش و جذب می‌شود. ضد آفتاب و مرطوب کننده SPF25 سراوه با پوست‌های حساس و تحریک‌پذیر کاملا سازگار است. چراکه علاوه‌بر داشتن توانایی تقویت سد پوست برای کاهش حساسیت آن، فاقد ترکیبات تحریک‌کننده است. در فرمولاسیون آن از عطر و رایحه استفاده نشده تا بوی عطر پوست را اذیت و قرمز نکند. از طرفی فاقد ترکیبات کومدوژنیک بوده و منافذ پوست را مسدود نمی‌کند. CeraVe برندی است که توسط متخصصان پوست در ایالات متحده ایجاد شده است.

 ضد آفتاب و مرطوب کننده SPF25 سراوه

ویژگی های محصول:

- آبرسان و مرطوب کننده ۲۴ ساعته پوست صورت

- محافظت از سد طبیعی پوست در برابر اشعه عوامل آسیب رسان خارجی مانند  UVA/UVB با Spf 25

- تقویت و ترمیم سد محافظتی طبیعی پوست

- تامین کننده رطوبت و آب مورد نیاز پوست در طی روز

- ایده آل برای پوست های حساس و تحریک پذیر

- جلوگیری از آسیب زدن امواج ماوراءبنفش نورخورشید به پوست

- فاقد عطر و رایحه افزودنی (Unscented)

- حاوی سه نوع سرامید ضروری برای پوست، هیالورونیک اسید، نیاسینامید اسید، ویتامین E ، گلیسیرین و

- بدون خطر ایجاد جوش، قرمزی و تحریک در پوست حساس

- تولید و توصیه شده توسط متخصصان پوست

- مغذی برای پوست

- دارای فرمولاسیونی غیر کمدوژنیک با بافتی سبک و غیر چرب و غیر روغنی با جذب راحت

- مناسب استفاده برای پوست های نرمال تا پوست های خشک

 ضد آفتاب و مرطوب کننده SPF25 سراوه

نحوه استفاده: برای استفاده این ضد آفتاب، کافی است کمی از آن را بر روی نوک انگشتانتان بریزید و سپس آن را به آرامی با حرکات دورانی بر روی پوست صورت و گردنتان ماساژ دهید تا کمی جذب شود.

سخن پایانی

محصولات CeraVe قیمت متوسط رو به بالایی داشته که با توجه به کیفیت، تاثیر گذاری و اثر بخشی  سریع محصولات قابل چشم پوشی است. شما می‌توانید انواع این محصولات را با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه دونا کازمتیک خریداری کنید.

 

لوسیون آبرسان سراوه cerave

لوسیون مرطوب کننده سراوه cerave

کرم مرطوب کننده سراوه CeraVe

لوسیون روز سراوهCeraVe

لوسیون شب سراوه Cerave

   
 

چند محصول مرطوب کننده سراوه Cerave

دیدگاه جدیدی بگذارید

Filtered HTML

  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.

خالی

0 تومان