کانتورینگ چشم، برای انواع فرم چشم

کانتورینگ چشم برای انواع فرم چشم

اگر چشم‌ های شما یکی از برجسته ‌ترین ویژگی ‌های شما هستند و دوست دارید با کلاسیک‌ ترین ترفند های آرایش چشم به بهترین شکل ظاهر شوید، این مطلب برای شما مناسب است. با وجود صد ها محصول شگفت انگیز موجود در بازار، آرایش کانتورینگ چشم کاری ساده است که می توانید خود تان انجام دهید. از نود های ظریف گرفته تا چشم ‌های دودی چشم نواز، راه ‌های متعددی وجود دارد که می‌ توانید در کوتاه ‌ترین زمان به همتایان خود تأکید کنید. برای انجام آنها به تنهایی، برای ظاهر روزمره دفتر یا برای قرار شام با شخص خاص خود، به چند مورد ضروری مانند سرمه، خط چشم، سایه چشم، فرم دهنده ابرو، ریمل، اکستنشن مژه و غیره نیاز دارید.
اصل اساسی کانتورینگ چشم همانند کانتورینگ صورت است، نواحی روشن‌ تر برجسته‌ تر به نظر می ‌رسند، نواحی تیره ‌تر به عقب فرو می‌ روند و هایلایتر ویژگی‌ های برجسته‌ شده را برجسته می‌ کند.
کانتور صورت رو بیشتر از هر کسی، کیم کارداشیان بود که به عنوان یک مد آرایشی به دنیا معرفی کرد اما کانتورینگ، فقط برای داشتن گونه های برجسته به سبک او نیست. شما می توانید از این روش ایجاد سایه روشن، برای اصلاح یا فرم دادن بخش های دیگه از صورت و حتی آرایش بدن هم استفاده کنید، درست مثل چشم ها که انگار بیشتر از باقی نواحی به کانتورینگ نیاز دارند. چشم های ریز، رو به پایین، تک پلکی و... که با روش کانتور کردن، می شود آنها رو جذاب تر و زیبا تر جلوه داد و فرم آنها رو به شکل دلخواه تغییر داد. با تکنیک کانتور کردن انواع مدل های چشم آشنا بشوید. چیز هایی که کارداشیان ها مد کردند.

کانتورینگ چشم 

چشم‌ ها فرم‌ های گوناگونی دارند که در زیر به توضیح هر کدام و آموزش و اصول کلی آن پرداخته ‌ایم. برای اینکه بتوانید از الگو برای کانتورینگ چشم ‌ها استفاده کنید این دستور را انجام دهید. باید از روبرو به چشمان تان نگاه کنید. سپس سعی کنید خط ‌های فرضی روی چشم‌ هایتان تصور کنید.
به عنوان مثال تفاوت چشم گرد و بادامی در طول آنها ست. بنابراین چشم ‌ها در این تکنیک آرایشی باید متفاوت با حالت عادی شان به نظر برسند. برای مثال در چشم‌ های گرد باید کاری کرد که چشم‌ ها کشیده‌ تر بنظر برسند. اما برای میکاپ چشم تنها رعایت الگو کافی نیست بلکه باید به این موارد هم توجه کافی داشته باشید. فرو رفتگی یا برجستگی چشم ها، میزان انحنا در خط مژه، فاصله بین چشم ‌ها در میکاپ چشم مهم است. همچنین برای میکاپ باید فرم چشمها را هم در نظر گرفت.

آناتومی چشم در آرایش

کانتورینگ چشم 
میکاپ چشم بسیار سخت و پیچیده است. این نوع کانتور سخت‌ تر از کانتور صورت و کانتور لب است.  علت این سختی به 2 دلیل مهم است:

  1. 1. شناختن فرم چشم‌ ها و پلک علاوه بر اینکه باید راه ‌های تعادل سازی آن با کانتور را به صورت حرفه ‌ای بلد باشید که هر فرم چشمی چه کانتوری دارد.
  2. 2. رنگ شناسی در میکاپ چشم بسیار مهم و حیاتی است. 

تمرین در میکاپ چشم و آشنا شدن با فرم چشم ‌ها بسیار مهم است. رعایت این نکات را یک میکاپ آرتیست حرفه ‌ای می ‌داند شما نیز با شناختن و دانستن این موارد می توانید مثل یک میکاپ آرتیست حرفه ای چشمان خود را کانتورینگ کنید.

کانتورینگ چشم 

ابزار مورد نیاز برای کانتور کردن چشم
همه ‌ی ابزار هایی که برای میکاپ چشم مورد استفاده است در کانتور چشم هم استفاده می ‌شود. چون هر کدام از این ابزار ها برای تغییر فرم چشم در میکاپ لایت عروس کارایی زیادی دارد.  برای مثال برای دو نوع چشم ریز و درشت انتخاب و گذاشتن مژه متفاوت است. برای چشم درشت و گرد باید مژه ‌های گوشه‌ های بیرونی بلند تر باشد تا چشم‌ ها کشیده ‌تر دیده شوند. اما در چشم ریز همه مژه ‌‌ها بلند است. استفاده از مداد کانتور چشم و کرم کانتور چشم از ابزار های مهم در این تکنیک آرایشی است. همچنین از کانسیلر برای کانتورینگ چشم‌ ها استفاده می ‌شود.

ابزار مورد نیاز برای کانتور کردن چشم

کانتورینگ فقط برای داشتن گونه های مخروطی شکلی مثل کیم کارداشیان نیست. کانتورینگ می تواند برای بهبود دادن فرم سینه، شکل فک و حتی فرم دادن به چشم ها مورد استفاده قرار گیرد. کانتورینگ چشم به معنی استفاده از آرایش برای تغییر یا بهبود شکل طبیعی چشم ها است؛ اگر شما چشم هایی رو به پایین، مونولید (چشم هایی با پلک بدون چروک و صاف)، یا چشمان ریز دارید، نکات زیر بسیار برای شما مفید خواهد بود. با مطالعه این مطلب، یاد می گیرید که چطور چشمان تان را کانتور کنید و شگفت انگیز بنظر برسید.

انواع فرم چشم
با هر تغییری که که شما در چشم‌ هایتان انجام می‌ دهید در واقع دارید کانتور چشم را انجام می ‌دهید. کانتور چشم مثل خط چشم فرم ‌دار است که به طور کلی حالت چشم را تغییر می دهد. در زیر به توضیح کانتور بر اساس فرم چشم پرداخته‌ ایم.

انواع فرم چشم

  • - کانتورینگ چشم های گرد

خانم هایی با چشمان گرد، چشمانی بزرگ و پهن دارند. از این رو، هدف از کانتورینگ چشم های گرد این است که ظاهر چشم ها را کمی باریک، کشیده و کوچک تر کنیم. به مرکز چشم، سایه متوسط تا تیره بزنید، و سپس با استفاده از سایه های روشن، گوشه های چشم را هایلایت کنید. بهتر است برای این منظور از سایه چشم مات استفاده کنید. بعلاوه، بهتر است لبه پلک خود را خط چشم بکشید(باید خط چشم را در ادامه بن مژه بکشید)، زیرا این کار می تواند به کوچک تر نشان دادن چشم ها کمک کند.

 کانتورینگ چشم های گرد

  • - کانتورینگ چشم های بادامی

اگر فرم چشم تان بادامی ست، خانم خوش شانسی هستید. کانتورینگ این فرم از چشم به نسبت راحت تر است. پس بهتر است از یک سایه چشم با رنگ متوسط، مثل قهوه ای مات یا طوسی مات(سایه اسموکی)، بر روی پلک هایتان استفاده کنید. همچنین برای چروک های بیرونی، از رنگی تیره تر استفاده کنید. حتما رنگ دو سایه چشم استفاده شده را به خوبی ترکیب کنید تا تغییر رنگ بین آنها و در نهایت آرایش چشم هایتان زیبا تر به نظر برسد. این تکنیک کانتورینگ، به چشم های بادامی شما کمک کند تا زیبا تر به نظر برسند و در مرکز توجه قرار بگیرند. تنها نکته ‌ای که باید در این فرم چشم رعایت کنید این است که سایه را به خوبی محو کنید.

کانتورینگ چشم های بادامی

  • - کانتورینگ چشم های مونولید

به چشمانی مونولید گفته می شود که پلک بالای آن کاملا صاف و بدون چین و چروک باشد. در این فرم چشم، از تا خوردگی پلک بالا خبری نیست، و پلک بسیار یکدست به نظر می رسد. اگر تکنیک های کانتورینگ یا روش های حرفه ای آرایش چشم را بلد نباشید، صاف بودن پلک بالا به یک چالش برای شما تبدیل می شود. کاری که باید انجام دهید، تغییر تدریجی رنگ سایه بر روی پلک تان است. این کار را با یک رنگ تیره در نزدیکی مژه هایتان شروع کرده و سپس از رنگی خنثی در مرکز پلک استفاده کنید. در نهایت به استفاده از یک سایه درخشان در زیر ابرو، کار خود را به پایان برسانید. این روش آرایش چشم کمک می کند تا چشم هایتان بزرگ تر و درخشان تر به نظر برسند. از یک خط چشم نازک برای چشم ها استفاده کنید.

 

کانتورینگ چشم های مونولید تک پلکی       کانتورینگ چشم های مونولید تک پلکی

  • - کانتورینگ چشم های پف دار

اگر چشمانی پف دار دارید، در هنگام باز بودن چشمان تان، پلک شما در زیر پف چشم تان قرار می گیرد. پس باید فضایی بیشتر برای آرایش روی پلک تان پیدا کرده و تا جای ممکن، فرم چشمان خود را اصلاح کنید. در ابتدا به آرامی سایه چشم قهوه ای مات را بر روی چشمان تان بزنید. لطفا واقعا به آرامی این کار را انجام دهید(به صورت ضربه‌ ای روی چشم ها بزنید.اینکار را با ضربه‌ های ملایم و آرام انجام دهید تا پلک ها سنگین نشود) تا پلک تان زیادی تیره بنظر نرسد. سپس گوشه داخلی چشمان تان و همینطور استخوان ابرو را هایلایت کنید(این کار سبب می ‌شود تا چشم ها باز تر بنظر برسند). اگر فکر می کنید این مقدار آرایش کافی نیست، لبه چشم خود را نیز خط چشم بکشید. بهتر است خانم هایی که فرم چشم هایشان پف کرده است، ابرو های خود را همیشه مرتب نگاه دارند؛ تا همیشه برای آرایش کردن، به اندازه کافی فضا وجود داشته باشد.

کانتورینگ چشم های پف دار

  • - کانتورینگ چشم های ریز

هدف اصلی از کانتورینگ چشم های ریز، بزرگ تر نشان دادن آنها است. اما نباید در این کار زیاده روی کنید. بهترین انتخاب این است که از سایه چشم های روشن تا متوسط بر روی پلک های خود استفاده کنید؛ زیرا سایه های تیره چشمان شما را ریز تر نشان خواهد داد. بعلاوه می بایست از خط چشم و ریمل هم کمتر استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما، استفاده از رنگ های طوسی(اسموکی) یا برنز روشن و یا حتی قهوه ای روشن است. سایه یکدست روشن هم بر روی چشمان ریز، خوب بنظر می آید. همچنین می توانید از یک سایه چشم روشن، بر روی خط مژه پایینی استفاده کنید تا چشم هایتان را بزرگ تر نشان دهید. آرایش و میکاپ اسموکی بهترین سبک برای چشم های ریز است.

کانتورینگ چشم های ریز

  • - کانتورینگ چشم های بیرون زده

هدف از کانتورینگ چشم های بیرون زده یا برجسته این است که بدون بزرگ تر نشان دادن چشم ها، ظاهر آنها را بهبود بدهیم. بر روی پلک هایتان از سایه چشم متوسط یا تیره استفاده کنید. برای کانتورینگ این فرم چشم ، ابتدا یک سایه بیس بزنید، و سپس از یک سایه چشم درخشان(شیمری) بر روی پلک هایتان استفاده کنید. با استفاده از سایه چشمی تیره تر، چروک پلک را کانتور کنید(از سایه چشم براق هم برای پوشاندن چروک‌ ها می توانید استفاده کنید). در نهایت با کشیدن خط چشم بر روی لبه پلک، کار تان را به پایان دهید. لطفا از سایه چشم روشن اجتناب کنید؛ زیرا این کار فقط چشمان شما را بزرگ تر نشان می دهد.

 کانتورینگ چشم های بیرون زده

  • - کانتورینگ چشم های رو به پایین

هدف خانم هایی که چشمان رو به پایین دارند، این است که چشمان خود را بالا بکشند. چطور می توانید این کار را بکنید؟ می توانید از سایه سفید درخشان یا صورتی بر روی چروک های داخلی، و از سایه طلایی متوسط یا قهوه ای بر روی مرکز پلک ها استفاده کنید. در گوشه های بیرونی هم، از یک سایه چشم تیره تر استفاده کنید. این کار باعث می شود تا چشمان تان در ظاهر به بالا کشیده شود. تا همین جای کار، یک تغییر رنگ تدریجی روی پلک خود ایجاد کرده اید. پس حتما رنگ ها را کاملا با هم ترکیب کنید. استفاده از خط چشم نیز به شما بسیار توصیه می شود. روی پلک بالا را خط بکشید و با ادامه خط، یک بال کوچک در انتهای پلک خود ایجاد کنید. برای این فرم چشم، آرایش اسموکی و خط چشم گربه ‌ای بسیار مناسب است. چرا که سبب متعادل سازی چشم‌ ها می ‌شود.

کانتورینگ چشم های رو به پایین

  • - کانتورینگ چشم های رو به بالا

اگر چشم های رو به بالا دارید، هدف شما از کانتورینگ باید ایجاد تعادل باشد. از سایه چشم تیره در گوشه های پایینی بیرون چشم خود استفاده کنید. این کار بالافاصله ظاهر چشم های شما را کمی پایین آورده و در فرم آن ها تعادل ایجاد می کند و این کار چشم‌ ها را باز و به حالت پاپ در می‌ آورد. از سایه چشم متوسط بر روی پلک ها استفاد کنید. می توانید از همین سایه چشم، در طول خط مژه پایینی خود هم استفاده کنید. حتما استخوان ابروی خود را هایلایت کنید. در نهایت اگر می خواهید فرم چشم هایتان خود را بیشتر نمایان کنید و آرایش چشم تان جذاب تر شود، می توانید با استفاده از خط چشم، در انتهای چشم خود یک فرم بال ایجاد کنید.

کانتورینگ چشم های رو به بالا

در شکل اینفوگرافی زیر، به خوبی با روش کانتور کردن چشم ها آشنا می شوید. این اینفوگرافی به صورت کاملا ساده و خلاصه، به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از سایه های با تناژ تیره تر و یا روشن تر ، می توانید به چشم ها عمق بدهید یا فرم آنها را اصلاح کنید. هر مدل و فرم مختلف چشم، نیاز به تکنیک خاصی دارد تا جذاب تر، روشن تر، درشت تر و زیبا تر شود، پس تکنیک مخصوص به مدل چشم های خود تان را بیاموزید و از آن در آرایش چشم ها استفاده کنید.

کانتورینگ انواع فرم چشم

نکات اساسی برای کانتورینگ چشم

  • - پرایمر استفاده کنید: پرایمر چشم یا آرایش، رنگدانه های سایه چشم را در جای خود نگه می دارد و از چروک شدن رنگدانه ها جلوگیری می کند. اگر از این مرحله بگذرید، ممکن است رنگ ها طولانی نمانند و چشمان شما در نهایت به هم ریخته به نظر برسد. حتما برای کانتورینگ چشم‌ ها از پرایمر استفاده کنید تا دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

پرایمر استفاده کنید نکات اساسی برای کانتورینگ چشم

  • - از کرم زیر چشم استفاده کنید: چه تمام شب بیدار بودید و صفحه کلید لپ ‌تاپ خود را برای ارائه آن مهم به صدا در آوردید، یا یک فصل کامل از بازی تاج و تخت را تماشا کردید، چشمان شما قربانی تمام فشار ها می‌ شود. به آرامی مقداری کرم زیر چشم را بمالید و آنها را برای یک دقیقه ماساژ دهید تا خود تان شاهد تحول جادویی باشید.

از کرم زیر چشم استفاده کنیداز کرم زیر چشم استفاده کنید نکات اساسی برای کانتورینگ چشم

  • - لوازم ضروری آرایش خود را سازمان دهی کنید: داشتن مجموعه ای از محصولات مورد نیاز مانند پرایمر ها، کرم های کانتور، پالت سایه چشم از همه رنگ هایی که دوست دارید، از برهنه گرفته تا براق، سرمه برجسته و ظریف، خط چشم، بسیار عالی است. در سایه های مختلف، برس ها و غیره.

لوازم ضروری آرایش خود را سازمان دهی کنید نکات اساسی برای کانتورینگ چشم

  • - شکل چشم خود را بشناسید: اگر چشم‌ های گرد دارید، اگر می ‌خواهید جلوه ‌ای باریک ایجاد کنید، با استفاده از سایه ‌های روشن‌ تر در گوشه‌ ها و سایه ‌های تیره ‌تر در مرکز، زیبا تر به نظر برسید. اگر چشم‌ های بادامی ایده ‌آل دارید و می‌ خواهید شکل را برجسته کنید، سعی کنید یک سایه مات متوسط روی درب بمالید و یک سایه تیره ‌تر را به سمت چین بیرونی بکشید. به یاد داشته باشید که از مخلوط کن استفاده کنید تا انتقال رنگ ها طبیعی و ظریف به نظر برسد. اگر چشمان درشت و پررنگی دارید، با یک سایه چشم براق روی پلک چشم و یک سایه تیره در چین، عالی به نظر می رسید.

شکل چشم خود را بشناسید نکات اساسی برای کانتورینگ چشم

  • - نکته اساسی برای کانتورینگ چشم، پلک ها را روشن کنید: اغلب نادیده گرفته ‌شده ‌ترین قسمت‌ های آرایش چشم، برجسته کردن گوشه ‌های داخلی، خاصیت بازتابی چشم ‌ها را افزایش می ‌دهد. همچنین می توانید یک لایه وازلین را روی پلک ها بمالید و سپس یک لایه ریمل بزنید تا ظاهری ملایم ایجاد کنید. به جای استفاده از مداد سفید روی خط آب، مداد برهنه یا عاج را امتحان کنید تا به پاپر هایتان جذابیت طبیعی تری بدهید.

نکته اساسی برای کانتورینگ چشم، پلک ها را روشن کنید نکات اساسی برای کانتورینگ چشم

  • - سایه چشم بالدار را نیز فراموش نکنید: اگر به کلاسیک بودن خط چشم بالدار علاقه دارید، مطمئناً ابعاد اضافی را که سایه چشم بالدار به آن اضافه می کند، دوست خواهید داشت. با این ترفند کوچک، شاد و پرانرژی به نظر برسید.

سایه چشم بالدار را نیز فراموش نکنید نکات اساسی برای کانتورینگ چشم

  • - بازی با رنگ: برای افزودن رنگی به چشمان زیبای خود، به جای خط چشم مشکی معمولی، از گزینه های درخشان و در رنگ های آبی، سبز، نقره ای، طلایی و دیگر رنگ ها استفاده کنید. این را با چشم‌ های دودی متالیک امتحان کنید تا در پیست رقص مورد توجه قرار بگیرید.

بازی با رنگ نکات اساسی برای کانتورینگ چشم

  • - هایلایت ابرو ها: برس زد نوک مداد ابرو روی ابرو ها، برای برجسته کردن شکل و فرم آنها، ظاهر زیبای چشمان شما را برجسته می کند. از گوشه داخلی شروع کنید و با یک مداد مات به همان رنگ مو، خطوط کوتاه بکشید تا به آرامی به گوشه بیرونی برسید.

هایلایت ابرو نکات اساسی برای کانتورینگ چشم

با این ترفند ها و نکات ساده، شکوه را به خود خیره کنید. به یاد داشته باشید که محصولات با کیفیت را انتخاب کنید و آرایش را در شب پاک کنید تا پوست خود را از مواد شیمیایی و آسیب محافظت کنید. گزینه های گیاهی و محصولات غنی شد با اسانس ها و ویتامین ها در سرمه، خط چشم، ریمل و غیره موجود است. انتخاب ریمل مناسب برای میکاپ و کانتور چشم بسیار مهم است.
با هر مدل فرم چشم و حالت به خصوصی که دارید، این خود شما هستید که در آرایش کردن آنها ماهر می شوید و می توانید بهترین حالت را در فرم آنها ایجاد کنید، بنابراین دانستن نکات ظریف و تکنیکی برای آرایش کردن و مخصوصا درباره آرایش چشم ها، می تواند نگاه باز تری به شما بدهد تا بتوانید به جذابیت بیشتر صورت تان کمک کنید. در ابتدا سعی کنید چندین مرتبه تمرین و تکرار داشته باشید و اگه نتوانستید مدل خوبی رو ایجاد کنید، اصلا نگران نباشید ، چون حتما دفعه بعدی می توانید. فقط یاد تان باشد که باید رنگ ها را ملایم و به آرامی بزنید تا جای ترمیم و اصلاح داشته باشید.

نکات اساسی برای کانتورینگ چشم

سخن پایانی
آرایش کردن تکنیک های متفاوت و متنوعی دارد، یکی از آنها بالا بردن ظاهر ابرو هاست که باعث می شود چشمان مان درشت تر دیده شود. استفاده از مداد های رنگی و مات پایین ابرو باعث می‌ شود که کمان ابروی شما زیبا تر و بالا تر دیده شود. برای این کار می ‌توانید از یک مداد صورتی مات استفاده کنید و آن را درست زیر خط ابروی خود بکشید و با انگشت آن را پخش کنید.
کانتورینگ به معنی ایجاد تعادل رنگی در اجزای صورت است. در بحث آرایش صورت یکی از موارد مهم ایجاد سایه یا همان کانتورینگ است. کانتورینگ در واقع یک نوع متعادل سازی محسوب می شود و استفاده از این روش باعث حرفه ای تر به نظر رسیدن آرایش و در نتیجه زیبایی چهره است. با استفاده از این متعادل سازی می توانید تقارن صورت را حفظ کنید. برای مثال روی استخوان‌ های گونه و فک با استفاده از یک کانتور تیره گریم می شود و همینطور نقاطی مانند زیر چشم یا روی بینی با استفاده از کانتورینگ روشن آرایش می شود. با این کار صورت زیبایی خاصی به خود می گیرد و نقاطی که باید برجسته تر یا فرو رفته تر دیده شوند همان صورت شکل می گیرند.

کانتور چشم

برای انجام یک کانتورینگ متناسب با نوع چهره خود می توانید از کیت های که برای این کار ساخته شده اند استفاده کنید. استفاده از کرم پودر ها نیز یکی از بخش های مهم آرایش به حساب می ‌آید. رنگ پوست شما باید متناسب با آرایش و رنگ مو هایتان در نظر گرفته شود. برای مثال اگر پوست سفیدی دارید ولی می‌ خواهید رنگ‌ مو های روشن یا در تناژ بنفش داشته باشید بهتر است با استفاده از یک کرم برنزه کننده چهره خود را تیره تر از حالت طبیعی آن کنید.
به یاد داشته باشید که برای افزایش جذابیت ظاهر و افزایش طبیعی تر بودن آن ترکیب کردن رنگ ها نکته بسیار حائز اهمیتی است که در گریم های حرفه ای و همچنین فیلم ها نیز این روش بسیار پر کاربرد است.
اکثر خانم ها بعد از کشیدن خط چشم بار ها و بار ها آن را چک می کنند. به خصوص در فصل تابستان و به خصوص آن دسته از خانم ها که از خط چشم های ضد آب استفاده نمی کنند. گرما و تعرق باعث پخش شدن یا ریختگی خط چشم می شود. برای جلوگیری از پیش آمدن این مسئله باید از خط چشم های معتبر و با برند استاندارد استفاده کنید. استفاده از مواد آرایشی ضد آب هنگام پاک شدن پوست ما را اذیت می کنند، از این رو لازم نیست حتما نوع ضد آب آن را تهیه کنید. تنها کافیست که یک برند معتبر و مناسب تهیه کنید تا هم سلامت پوست و چشم خود را حفظ کنید و هم آرایش تان به هم نریزد.
هنگام استفاده از کرم پودر، اطراف چشم را با کرم‌ مخصوص دور چشم آرایش کنید، در غیر این صورت پوست اطراف چشم به خاطر حساسیت بالای آن آسیب می بیند. مداد های چشم یکی از انواع خط چشم ها هستند که به صورت مدادی و جامد ساخته شده اند و کاربری آسان تری دارند.

کانتور انواع فرم چشم

آرایش چشم در واقع مهم ترین بخش آرایش است چرا که چشم ها جذاب ترین بخش صورت ما هستند. پس در انتخاب مواد آرایشی مرغوب و یک آرایش زیبا و طبیعی نهایت دقت را به خرج دهید. استفاده از رژ لب و رژ گونه آخرین مرحله از هر آرایش به حساب می آید. هنگام کشیدن رژ لب اکثر افراد تمایل دارند تا لب هایشان بزرگ تر و برجسته تر دیده شود. برای این کار با استفاده از یک مداد لب می توانید کمی خارج تر از خط طبیعی لب هایتان، دور آن خط بکشید، و سپس با استفاده از یک روش لب داخل آن را پر کنید. اما توجه داشته باشید که بزرگ کردن بیش از حد لب با استفاده از آرایش، باعث غیرطبیعی تر شدن آن می شود و نه تنها آن را زیبا تر جلوه نمی دهد بلکه باعث می ‌شود دیگران شما را مورد تمسخر قرار دهند. برای آنکه لب هایتان برجسته تر یا به اصطلاح سه بعدی دیده شود استفاده از برق لب بهترین گزینه است. علاوه بر برجسته نشان دادن لب ها، افراد تمایل به برجسته‌ تر نشان دادن گونه ها نیز دارند. با استفاده از یک رژ گونه متناسب با رنگ آرایش و پوست خود روی گونه های خود را آرایش کنید و بدانید که رژ گونه شما نباید بیش از حد پر رنگ یا غیر طبیعی باشد.
برای طبیعی تر شدن آن می توانید با یک شات تمیز کمی روی آن را محو کنید. همانطور که برق لب باعث پرتر نشان دادن لب می شود، رژ گونه های براق نیز گونه ها را برجسته تر نمایش می دهند. در مجموع دقت داشته باید که هر چه آرایش شما لایت و کم رنگ تر باشد، جذابیت چهره شما بالا تر رفته و هیچ کس واکنش منفی نسبت به آن نشان نخواهد داد.

کانتور برای انواع فرم چشم

دیدگاه جدیدی بگذارید

Filtered HTML

  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.

خالی

0 تومان