او جی ایکس (Ogx)

او جی ایکس (Ogx)

 

حفظ سلامت و شادابی با محصولات او جی ایکس

نام برند از عبارت Organix به معنای ارگانیک بودن است و شعار شرکت، «ما زیبا، ساده و ناب هستیم» است. برند Ogx از جمله شرکت‌های معروف تولید کننده‌ محصولات مو از جمله محصولات بهداشتی و مراقبتی برای سلامت و زیبایی موها می‌باشد. افرادی که به سلامتی و شادابی موهای خود اهمیت می‌دهند، احتمالا نام شامپوهای Ogx را بارها شنیده‌اند. تولیدات این برند شامل مجموعه‌ متنوعی از شامپوها، نرم کننده‌ها و محصولات مشابه برای مراقبت و حفاظت از مو می‌باشد که از فروشگاه اینترنتی دونا کازمتیک با ضمانت، اصالت کالا و قیمت مناسب نیز قابل تهیه می باشد.

محصولات شامپویی اوجی ایکس ogx

شرکت آمریکایی Organix Inc خالق برند او جی ایکس و شامپوها و نرم کننده‌ هایی است که امروزه در بازار موجود هستند. این شرکت فعالیت خود را با اطلاعات پیش زمینه از صنعت داروسازی از سال ۱۹۸۶ میلادی آغاز کرد. شاید یکی از پررنگ ترین نقاط قوت کمپانی Ogx نیز همان قدرت متخصصانش در سنتز مواد ترکیبی سودمند، برای مو با توجه به استانداردهای تحلیلی و دقت بالا باشد.

این شرکت قبلاً بخشی از Vogue International LLC بود و دفتر مرکزی آن در ماساچوست آمریکا واقع شده بود. تا اینکه در سال 2016 توسط Johnson & Johnson خریداری شد. این شرکت تلاش کرده تا با بهره گرفتن از خواص گیاهان طبیعی مانند آلوئورا، نارگیل و غیره محصولات با کیفیت گیاهی و بدون مواد مضر چون پارابن تولید کند. او جی ایکس بیشتر به دلیل انواع شامپو و نرم کننده‌ ای که از مواد عجیب و غریب می‌سازد، در بین مردم کشورهای مختلف جهان شناخته شده است. برندی زیبا، ناب و در عین حال ساده، که انتظارات شما را از یک محصول خوب با رایحه‌ ای دلنشین برآورده می‌ کند.

تولیدکنندگان محصولات او جی ایکس معتقد هستند که با عرضه‌ ی تولیدات خود، موهای مصرف کنندگان را پرتر، صاف تر، محکم تر و ضخیم تر خواهند کرد و مقاومت کلی موها در عین درخشندگی افزایش می یابد. این یعنی که Ogx هرگز نمی‌ پرسد که می‌ خواهید چه چیزی را در مورد موهای خود اصلاح کنید و شما حتی نباید به خودتان زحمت بدهید در موردش فکر کنید! بلکه آن‌ ها فقط می‌ خواهند بدانند که شما فارغ از هر قومیت، جنس و یا سنی که دارید، چه چیزی را در مورد موهایتان می‌ پسندید.

او جی ایکس یک برند آمریکایی است. برخی از محصولات این برند به صورت اورجینال در برخی از کشورها مانند آمریکا، انگلیس و فرانسه تولید می‌شوند.

معرفی انواع محصولات او جی ایکس

- سلامت و زیبایی موها با لاین مراقبت از مو Ogx

 بیشترین میزان فعالیت و شهرت اوجی ایکس در زمینه محصول‌های بهداشتی و مراقبتی مو می‌باشد که از طبیعت الهام می‌گیرد و هرگونه مواد مضر برای موها مانند سولفات، پارابن و فتالات را از ترکیبات آن‌ها حذف کرده اند. بنابراین، از مواد تشکیل دهنده تا بسته بندی شامپوهای Ogx با طبیعت سازگار هستند. با توجه به اینکه سهم بسته بندی‌های پلاستیکی در آلودگی جهانی بسیار زیاد است، او جی ایکس تصمیم گرفته تغییری در عملکرد خود ایجاد کند. این برند در حال تولید بطری‌هایی است که قابلیت پر کردن مجدد داشته باشند. همچنین قصد دارد بطری‌های پلاستیکی تجزیه پذیر و قابل بازیافت را تا سال 2022 وارد خط تولید خود کند. بهترین و پرطرفدارترین محصولات مراقبت موی مارک Ogx شامل موارد زیر هستند:

محصولات برند اوجی ایکس ogx

  • شامپو او جی ایکس Keratin Oil: شامپو او جی ایکس Keratin Oil محصولی ایده‌ آل برای ترمیم موهای آسیب دیده و جلوگیری از ایجاد موخوره است. روغن کراتین موجود در این شامپو، بافت آسیب دیده موها را ترمیم و بازسازی کرده، لطافت و شادابی را به آن بازمی‌گرداند. روغن آرگان از دیگر ترکیبات این شامپو، علاوه بر افزایش رطوبت در بافت مو، از موها در برابر رادیکال‌ های آزاد محافظت کرده و موجب تقویت و افزایش استحکام تارهای مو می‌ شود.
  • شامپو مو بلوند او جی ایکس Sunflower Blonde : شامپو مو بلوند او جی ایکس Sunflower Blonde محصولی فوق العاده برای افرادی است که موهای روشن و دکلره شده دارند. این شامپو با بهره‌گیری از خواص منحصر به فرد عصاره آفتابگردان و عسل، بافت آسیب دیده مو را در مدت زمانی کوتاه ترمیم، احیا و بازسازی می‌ کند. علاوه بر این عسل خاصیت آبرسانی فوق العاده‌ ای دارد و همین امر موجب می‌ شود که لطافت و شادابی دوباره به موهای شما بازگردد.
  • شامپو ضد وز او جی ایکس Shea Soft & Smooth: شامپو ضد وز او جی ایکس Shea Soft & Smooth خاصیت آبرسانی و ترمیم کنندگی فوق العاده بالایی دارد. این محصول به واسطه داشتن عصاره گیاهانی همچون شی باتر، گیاه آگاو و روغن نارگیل، رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز بافت مو را تامین کرده و رطوبت از دست رفته را به آن بازمی‌گرداند و باعث بهبود سلامت و وضعیت موها می‌ شود.
  • شامپو انار و زنجبیل او جی ایکس Detoxifying: شامپو انار و زنجبیل او جی ایکس Detoxifying با بهره‌گیری از خواص منحصر به فرد انار و زنجبیل موهایی شاداب و زیبا برای شما به ارمغان می‌ آورد. این محصول دارای خاصیت سم زدایی فوق العاده قوی بوده و با پاک کردن انواع آلودگی ها و ناخالصی‌ ها از روی موها و پوست کف سر، سلامت موها را به طور قابل توجهی بهبود می‌ بخشد.
  • شامپو مو پلاتینه او جی ایکس Lavender: شامپو مو پلاتینه او جی ایکس Lavender از بهترین شامپوهای موجود در بازار برای شستشوی موها است. این محصول با بهره‌گیری از خواص منحصر به فرد عصاره اسطوخودوس، نرمی و لطافت را به موهای شما هدیه می‌ دهد. اسطوخودوس علاوه بر افزایش رطوبت در بافت مو و پوست کف سر، با داشتن خاصیت تسکین دهنده و التیام بخش، خارش و سوزش پوست کف سر را نیز برطرف می‌ کند.
  • شامپو آبرسان آب نارگیل (کوکونات واتر) او جی ایکس: اگر موهای خشک و کم آب دارید، استفاده از این شامپو به شما پیشنهاد می‌شود. آب نارگیل یک آبرسان قوی بوده که به خوبی موهارا آبرسانی و تغذیه کرده و آن‌ها را نرم و خوش حالت می‌کند. از جمله ویژگی مثبت این محصولات، فاقد سولفات و پارابن بودن است و همچنین بطری این شامپو با محیط زیست سازگار است و ایجاد آلودگی نمی‌کند.
  • نرم کننده بیوتین و کلاژن او جی ایکس: اگر دچار ریزش مو هستید یا می‌خواهید ضخامت تارهای مو خود را افزایش دهید، علاوه بر داشتن یک شامپو مناسب به یک نرم‌کننده و سایر روتین مویی نیاز دارید. این نرم کننده حاوی بیوتین یا ویتامین B7، یک ماده‌ی بسیار موثر برای تقویت و ترمیم ساختار موها است که به کاهش ریزش مو و تقویت و تحریک رشد مو کمک می‌کند.

تنوع محصولات مراقبت از مو برند او جی ایکس Ogx بسیار است و برای هر جنس مو و مشکلی، محصول متناسب تولید کرده است. محصولات این برند شامل انواع شامپوها، انواع نرم‌ کننده‌ ها، انواع ماسک مو، انواع سرم‌ها و روغن‌ ها می باشد، شما می‌توانید محصول انتخابی خود را با بهترین کیفیت، ضمانت و اصالت کالا از فروشگاه اینترنتی دونا کازمتیک تهیه نمایید. همچنین شما می‌توانید با مشاوره گرفتن از پرسنل حرفه ایی و مجرب فروشگاه اینترنتی دونا کازمتیک محصولات مرتبط را به صورت پک با هم خریداری کنید.

شامپوی کراتینه او جی ایکس ogx

شامپوی نارگیل او جی ایکس ogx

شامپوی بیوتن او جی ایکس ogx

شامپوی روغن ارگان او جی ایکس ogx

شامپو روغن کوکوی او جی ایکس OGX

شامپوی ویتامین E او جی ایکس ogx

شامپوی شیر نارگیل او جی ایکس ogx

شامپوی کراتین تراپی او جی ایکس ogx

 

-  پوستی درخشان و شفاف با لاین مراقبت پوستی Ogx

لاین مراقبت پوستی او جی ایکس از مواد کاملا طبیعی و محافظت کننده ساخته می‌شوند تا با روند درمانی و مراقبتی به حفظ زیبایی و جوانی پوست کمک کنند. مجموعه محصول‌های مراقبت پوستی (Ogx body)  به شما کمک می‌کند تا مواد مغذی و رطوبت را با استفاده از شامپوهای شستشوی بدن، اسکراب لایه بردار، روغن‌های بدن و لوسیون‌ها تامین کنید. این مجموعه شامل لوسیون‌ها، تونر، مواد شوینده مخصوص و روغن‌های مغذی و محافظت کننده است.

مجموعه  Ogx body پوست شما را کاملا درخشان، نرم، شاداب و دوست داشتنی می‌کند. این مجموعه از نمک دریای صورتی، عصاره شکوفه‌ها، مواد گیاهی مانند اسطوخودوس، مواد مغذی کف دریاها و اقیانوس‌ها، روغن‌های گیاهی مانند نارگیل و آرگان که از روغن‌های فوق العاده آبرسان مراکش هستند، در طیف گسترده ای از اقلام مراقبتی و بهداشتی استفاده می‌کند.

logo ogx لوگوی برند او جی ایکس

ویژگی محصولات برند او جی ایکس (Ogx)

اولین ویژگی این برند داشتن محصولات متنوع برای هر نوع مویی است که این امر نیاز یک روتین مویی کامل را برطرف می کند. از جمله ویژگی‌های این محصولات داشتن محصولات بدون سولفات و پارابن است. همچنین ترکیبات حاوی ۹۵ درصد مواد ارگانیک تایید شده است. 

- شامپو Ogx بدون سولفات: اکثر شامپوهای اوجی ایکس مانند شامپو ogx بنفش فاقد سولفات بوده و تنها تعداد انگشت شماری از شامپوها حاوی ترکیب لوریل سولفات آمونیوم (ALS) هستند. سولفات‌ها، ترکیبی خشن و ایجاد کننده علائم آلرژیک در پوست هستند که امروزه بسیاری از برندها، ازجمله ogx آن را از محصولات خود حذف کرده اند.

- محصولات غیر کمدوژنیک:  برند او جی ایکس ادعایی بر غیر کمدوژنیک (Non-Comedogenic) بودن محصول‌های خود ندارد و در هیچ یک از تبلیغات خود آن را اعلام نکرده است، اما تمام تولیدات این برند غیر کمدوژنیک هستند. بسیاری از اقلام آرایشی و بهداشتی موجب افزایش تولید چربی پوست می‌شوند که این موضوع می‌تواند آغازی برای ایجاد لکه و آکنه در صورت باشد. اما محصولات غیر کمدوژنیک میزان تولید چربی ترشحی پوست را افزایش نمی‌دهند و از این طریق، مانع از مسدود شدن منافذ، ایجاد کومدون‌ها و آسیب به پوست می‌شوند.

- محصولات وگان: برای بسیاری از مصرف کنندگان، وگان بودن محصولی که استفاده می‌کنند، اهمیت بالایی دارد. این به معنای عدم استفاده از ترکیبات حیوانی است. بسیاری معتقدند این محصولات 100 درصد وگان نیستند. زیرا با وجود گیاهی بودن اکثر ترکیبات، در برخی شامپوها و نرم کننده‌ها از مواد حیوانی مانند آلبومین (پروتئین غیر گیاهی) نیز استفاده می‌شود.

- فاقد پارابن: برند اوجی ایکس مدعی است که تمام محصولات تولیدی در این مجموعه فاقد پارابن هستند. پارابن ماده ی نگهدارنده‌ ی ضد میکروبی است که در محصولات آرایشی بهداشتی متعددی وجود داشته و اثرات ضد سلامتی آن در تحقیقات گوناگون به اثبات رسیده است.

پارابن ها مجموعه‌ ای از ترکیبات نگهدارنده هستند که از طریق پوست بدن جذب شده و از انباشته آن‌ ها در بافت های بدن باعث بروز حساسیت‌ ها، برهم ریختن تعادل هورمون‌ ها و حتی افزایش خطر ابتلا به سرطان می‌ گردد.

- فاقد گلوتن: یکی دیگر از موارد نگران کننده‌ ی افراد برای انتخاب محصولات آرایشی-بهداشتی، حساسیت به گلوتن یا پروتئین هیدرولیز شده‌ی گندم است. بنابراین کمپانی‌ های مختلف در سرتاسر دنیا اقدام به تولید محصولات مختلف کرده‌اند که در ترکیب آن‌ ها گلوتن وجود نداشته باشد. تولیدکنندگان محصولات او جی ایکس مدعی هستند که برخی از خطوط مربوط به این شرکت ممکن است حاوی گندم و یا گلوتن باشند که این مورد حتما ذکر خواهد شد.

- دارای اسیدیته مناسب: این محصولات به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌ اند که PH یا اسیدیته ی آن‌ها متعادل با پوست و موی سر شما باشد. برند او جی ایکس در تولیدات خود میزان اسیدیته را به صورت زیر تعیین کرده است.

  • شامپوها: ۶٫۵-۴
  • نرم کننده: ۶-۳٫۵
  • شستشوی بدنه: ۷-۶
  • لوسیون: ۷٫۵-۶٫۵

- بدون تست حیوانی: Ogx عمیقا به نگرانی‌ های دنیای امروز در رابطه با حقوق حیوانات اهمیت داده و معتقد است که آزمایش محصولات آرایشی و بهداشتی بر روی حیوانات باید منسوخ شود. به همین جهت برند او جی ایکس به جز موارد نادری که آزمایش بر روی حیوانات به موجب قانون لازم است یا برای تایید داده‌ های ایمنی راه دیگری وجود ندارد، محصولات خود را بر روی حیوانات تست نخواهد کرد.

البته سال‌ هاست که این شرکت با سازمان‌ های برتر تحقیقاتی در سراسر جهان همکاری می‌ کند تا روش‌ های جایگزین برای آزمایش روی نمونه‌ های غیر حیوانی را برای اعتبارسنجی ایمنی چنین محصولاتی تهیه و ترویج نماید.

سخن پایانی

خرید محصولات مراقبتی اوجی ایکس یک گام بزرگ و موثر به سوی جوانی و شادابی پوست و مو به شمار می‌آید. قیمت محصولات این برند در مقایسه با کیفیت بالا و نتیجه مطلوب آن‌ها، بسیار عالی و قابل قبول است. این برند هرگز کیفیت را فدای ثبات در بازار نمی‌کند، زیرا پایداری و ثبات خود در بازارهای جهانی را مدیون اصالت و عملکرد عالی محصولات خود می‌داند. شما می‌توانید انواع شامپو Ogx بدون سولفات و ضد ریزش را از فروشگاه دونا کازمتیک با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

مشاهده وبسایت رسمی او جی ایکس: https://www.ogxbeauty.com

دیدگاه جدیدی بگذارید

Filtered HTML

  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.

خالی

0 تومان